maxstyling Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hei. Mistet lappen for en tid tilbake:/ og når er det snart dag for at sperrefristen går ut:D. Har sent inn sånt "blått" skjema til vegvesenet hvor jeg søker om tilbakelevering av førerkort. Gjorde dette i god tid, for hørte at dette kunne ta litt tid. Nå er det over 1 1/2 mnd siden, og jeg lurer på, når får jeg svar? Kommer dette på dagen, eller skal svaret komme før. Er ikke mer en 3-4 uker til tiden går ut:) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Du trenger altså ikke kjøre opp på nytt? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Når du mister lappen mer enn 6måneder må du kjøre opp på nytt. Selv så fikk jeg brev fra Politiet 2 dager før sperrefristen gikk ut. Alt dette her går automatisk, trenger ikke søke. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kan være lurt å søke om å få øvelseskjøre eller ta en kjøretime eller to i forvegen før oppkjøring om du ikke har kjørt bil en stund også. En kamerat av meg fikk øvelseskjøre den siste måneden av 6-mnd perioden uten førerkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxstyling Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Heisann. okey, jeg får altså svaret rett før ja, slik som Polo20VT sa tnx;) Mista lappen i 6mnd:(, men var innenfor prøvetiden, så må ta både oppkjøring og teorien på nytt. Også kan jeg vel ikke ta teoriprøva før sperrefristen har gått ut?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 foresten så må du ta lappen på nytt uanz om du miste lappen mer enn 3uker i prøvetiden... har samme problemet her! men jeg fikk 3mnd i prøvetiden min... men 1mnd før sperrefrist går ut så må du på http://www.statensvegvesen.no eller noe sånt skrives det og søke om førerkort, så når du har fått svar så e d teori:D så kan du snakka me ein kjøreskole å få bestillt oppkjøring:D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg