mjepson Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg hadde akkurat min Audi A3 2.0TDI som som jeg importerte i desember på reperasjon hos Fjetland da høyre hjullager måtte byttes. Det kostet meg 4600 kr. Bilen er rett over 3 år gammel. Har noen erfaring med hva som dekkes ved kjøp av forhandler i Tyskland? Har jeg krav på å få erstatning for dette av forhandleren i tyskland? Det var hos Autohaus Rinnetal som er Audi forhandler at bilen ble kjøpt. http://www.audi.de/audi/partner_de/de_78077.html Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 er kun 2 års garanti på audi, det tredje året dekkes av møller systemet, men har du alle papirer i orden og alt klart, kanskje du får en goodwill garanti?? Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Dvs mine 3 år er utløpt. Men hvis man kjøper en bruktbil på møller idag så er det vel en bruktbilgaranti? Har sendt forespørsel til forhandleren i Tyskland, men de er ikke alltid så lette å forholde seg til pga språket. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 det er vel en bruktbil garanti, men vet ikke hva den er.. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg