Skrotnisse Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 en bekjent av fattern bygger presse på triumphen sin. fin lyd og kult bygg. http://www.youtube.com/watch?v=K3JYSEGx7Vc 2,5 liter rekkesekser btw Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Kult...Bortsett fra den grønne slangen som ligger over motoren og åpenbart kommer fra en kassert støvsuger, og ikke minst de snodige rasle/tikke-lydene. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Kult...Bortsett fra den grønne slangen som ligger over motoren og åpenbart kommer fra en kassert støvsuger, og ikke minst de snodige rasle/tikke-lydene. fikk oppdatering etter og ha nevnt det samme selv.....gåen eksospakning og det grønne røret er provisorisk Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 noen bekjente av en kamerat av meg, har bygget denne den er også et artig bygg http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=5642&sid=62aa058e147b99215d816b17dffc6579 Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 "This video has been removed by the user." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 "This video has been removed by the user." Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg