Gå til innhold

Chippe 1.6?

Ranger emnet

ailenrock

Anbefalte innlegg

Har en 1.6, som ikke er akkurat går som et skudd. Jeg skal gå til innkjøp av effektpotte, samt luftfilter, kan vel hente ut 2-3-4 hest der, noe slikt. Det jeg også tenker på, det er flere chip-firma som selger chip til den usle 1.6'en min. De sier jeg får 10-11 hest, og de billigste ligger på 3-4 tusen kr. Er det noen som har erfaring med dette?

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror da 10hk merkes greit, vet at dette ikke er 10hk på hjula, men likevel.

selv om det står 10 hk i reklamen, må du ikke ta det bokstavelig. Bør ta slike skrytehester med en neve salt.

Er veldig vanskelig å finne 10 hk ekstra på en sugemotor ved bare å justere tenning og bensinmengde. VW har sikkert brukt tusentalls timer på å utvikle chippen din, hvordan tror du en chiptrimmer klarer å hente ut 10% effekt i løpet av noen timer?

Eneste måten å komme i nærheten er å mappe bilen din live med emulator, og legge dette inn i hjernen når alt er optimalisert.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om det står 10 hk i reklamen, må du ikke ta det bokstavelig. Bør ta slike skrytehester med en neve salt.

Er veldig vanskelig å finne 10 hk ekstra på en sugemotor ved bare å justere tenning og bensinmengde. VW har sikkert brukt tusentalls timer på å utvikle chippen din, hvordan tror du en chiptrimmer klarer å hente ut 10% effekt i løpet av noen timer?

Eneste måten å komme i nærheten er å mappe bilen din live med emulator, og legge dette inn i hjernen når alt er optimalisert.

Du har nok et stort poeng der ja.. Får klare meg da, me 102 hk -

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider