T-TIC Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Bare lurer på hvor mange som er her inne som vanligvis møter opp på "Råner-shellen" ved strømmen storsenter....? kanskje feil sted og poste dette men bare lurer.... de som vanligvs er der på lørdager og andre dager... hva mener dere om bilene som kommer dit.. styggeste, råeste? noen som har sett den hvite volvo 740 med den ostehøvel spoiler`n...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 du som kjører 740n? har sett den ja. nå på vintern er ikke de feteste bilene ute. men når sommern kommer er det mye artig på veien her nede;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Vi hang der hver dag når vi var yngere nesten. Det kuleste var når Shellen lå ved siden av Charlies der. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 du som kjører 740n?har sett den ja. nå på vintern er ikke de feteste bilene ute. men når sommern kommer er det mye artig på veien her nede;) hørte at jeg ble mobba..av de fleste der.. ville bare høre hva dere synes er så galt med den...? dere har all rett til og si deres meninger.. men bare lurer jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 jeg har min gjennomkjøring der et par ganger i uken med bmwèn. hrhr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 mobba? neh, bare stopp innom og si hei. jeg som kjører den sølvgråe 740n Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hørte at jeg ble mobba..av de fleste der.. ville bare høre hva dere synes er så galt med den...? dere har all rett til og si deres meninger.. men bare lurer jeg... Om du kjører 740 så burde du venne deg til det.. babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 frekk eller olsen? :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Syns det er mye råning på Esso ryen også jeg da men, der er det alltid bare feite biler jeg ser. Masse VAG Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 mobba? neh, bare stopp innom og si hei.jeg som kjører den sølvgråe 740n maybe I will, maybe I will.. skulle ønske det var fler volvo eiere som kunne kommet dit... ser jo for det meste kun golf og sierra der så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 står da alltid noen V70er der da. bare og slå ¨på tråden 93873354 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Vinteren for 2 år siden var det jo proppfullt der. Den ene gangen jeg kanskje er det på kvelden for å fylle bensin nå (gjør det ofte på dagtid) er det omtrent ingen der. Svikter alle gode gamle? Ingen hilser på meg heller :p (Kanskje like greit) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Så en del rått på shell i strømmen på sensommeren. Var en tur innom der med S2000'en, og med Hemien (blå picup srt, står noe rask models på den) til en kompis som jobber nede på alfaseth (autonova). Så blant annet en sinnsyk focus som drev å stripa forbi der. Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 tar seg opp nå når våren kommer :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Vi hang der hver dag når vi var yngere nesten. Det kuleste var når Shellen lå ved siden av Charlies der. :D Enig der.. Var mere stas da, og vi hadde større plass. Og bare å gå over veien til charlies for å få en babb av barten! Og det var vel ganske status å være først ute og stelle seg foran teppe-butikken. He he.. Gode gamle tider *mimre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg