T-TIC Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 fikk aldri gleden av og være der når charlie var der.. men men.. nå har vi macDonalds :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg og en kamerat (svart e30 m3 cab) hadde en herje runde på sensommeren, en torsdag mener jeg det var... Da synes jeg det var endel folk der jeg men... Var en tur i jessheim også, røykla hele esson der:yodude: Mener jeg snakka med deg der ealoken?? Remember?? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 stemmer det guffen, jeg som ramla bortom en tur vettu. lever ingerstrand motoren enda? ( VM i tenningsbank ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det er klart den lever enda.... Volvo jo... Den motorn er på vei inn i amazonen med orginal sprut, ft råder, ny topp pakning etc.... Skal ha igang 245 igjen nå, så jeg har en råne bil til sommern, og mye lavere enn det den var....:thanks Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 frekk eller olsen? :P Nei er du gal^^ driver ikke med sånt:hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg