Gå til innhold

Hva trengs for å koble opp MS i volvo b230fk+pris

Ranger emnet

abarth racing

Anbefalte innlegg

jag har problemer med elnettet mitt så nå blir det sprut tenkte jeg.

så da lurer jeg på alt som trengs og må gjøres for å koble det opp og få det til å virke, hvilke sensorer som kan brukse ol.

og om noen selger ferdiglodda MS med ledningsmatte til en ok pris her evt. tar inn og lodder?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke de originale sensorene, eneste ekstra du trenger er TPS (throttle-position sensor). Noen som snakka om at de tok 500kr for å lodde en boks. :)

Les litt rundt her før du spørr, er jo en tråd litt lenger ned der det står en hel del om MS på B230.

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke de originale sensorene, eneste ekstra du trenger er TPS (throttle-position sensor). Noen som snakka om at de tok 500kr for å lodde en boks. :)

Les litt rundt her før du spørr, er jo en tråd litt lenger ned der det står en hel del om MS på B230.

hadde det litt travelt når jeg var innom så så den ikke:P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler STERKT og kjøpe en ferdig lodda boks! dette av erfaring jeg selv har opplevd!

billigere og lodde selv, men du er garantert at det funker om du får den ferdig lodda

jepp skal det. har ikke tolmodighet til å sitte å drive med sånt nå. vil bare ha dritten til å gå:Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

MegaSquirt-II Engine Management System w/PCB3 - UnAssembled Kit $247.00

MapDaddy 4 Bar MAP Sensor with Barometric Correction $60.00

12' MegaSquirt Wiring Harness (MS1 / MS2 Ready) $65.00

PCBv3 and v2.2 -- VB921 High Current Ignition Coil Driver Kit $5.75

Innovate LC-1 Digital Wideband Controller with Sensor $199.00

det blir altå 579.75$, kursen er ca 6.1, det blir altså 3536,50 kr. så kommer frakt i tillegg, og TPS, og litt kontakter og diverse...

men da må du gjøre alt selv, som sakt.

Dette er forutsatt at du kjører direct coil control

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er denne godt for da?

Innovate LC-1 Digital Wideband Controller with Sensor $199.00

måå vel ikke ha denne men er lurt får å forholdet riktig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er denne godt for da?

den driver coilen.. hvilken tenning vil du kjøre med?

å du BØR ha bredbandslambda, du klarer omtrendt ikke mappe uten. dessuten blir det fort dyrt å la være, med tanke på mototras :)

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den driver coilen.. hvilken tenning vil du kjøre med?

å du BØR ha bredbandslambda, du klarer omtrendt ikke mappe uten. dessuten blir det fort dyrt å la være, med tanke på mototras :)

skal kjøre med org tenninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider