sInnzYk Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Da var corrado drømmen i boks "igjen" :) Navnet ble baby phat, døpt av dama babyhmm? Etter mye titting, så ble det til slutt den her, tidligere eid av en på forumet Litt om bilen: Eksteriør: Rieger GTS frontspoiler Rieger Infinity sideskjørt Rieger ABS hekkskjørt Rieger sportsgrill FoliaTec GreyLight film Svart/røde baklykter Svarte sideblinkers Motor/understell: Blankpolert G-lader og toppdekksel K&N konisk sportsluftfilter Planet topp Supersprint mellompotte Supersprint endepotte Supersprint racekat InterAlloy justerbart senkesett Ruller på 205/45-16 m/spacere Interiør: Recaro el. m/delskinn Momo ratt og rattnav Momo pedaler Momo skulderputer VW Motor Sport gearkule Luisi stoffmatter Ladetrykksmåler VW Racing Ignited Flight Switch Org. VW koppholder noen gamle bilder som ikke er tatt av meg: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Denne er meget gjennomført og fin med denne lille plastikken som er på :) Har du noen planer for bilen? Er vel bare motor igjen iom at bilen er strøken utvendig? Hvordan er interiøret? Grattis med enda en Corrado :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Denne er meget gjennomført og fin med denne lille plastikken som er på :) Har du noen planer for bilen? Er vel bare motor igjen iom at bilen er strøken utvendig? Hvordan er interiøret? Grattis med enda en Corrado :D --- Takk for det :) har ingen store planer egentlig, er jo ikke så mye mer jeg kan få gjort :) blir 9x16 borbet felger ihvertfall :) også skal jeg gjøre den helt strøken den er meget pen i lakken som den er nå.. men er jo noe småtteri. Interiøret er veldig pent og helt, delskinn. blir kanskje klare lykter rundt om, men det er ikke førsteprioritet, også har jeg lyst til å sette grenrør på den, liker litt lyd :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 veldig fin Corrado! Liker den bakfanger saken godt, det peneste styling alternativet hvafall. Håper du blir fornøyd med bilen, sleng også ut litt mer bilder da..motor og interiør og sånn..er nyskjerrige vettu :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 veldig fin Corrado! Liker den bakfanger saken godt, det peneste styling alternativet hvafall. Håper du blir fornøyd med bilen, sleng også ut litt mer bilder da..motor og interiør og sånn..er nyskjerrige vettu :thumb takk for det:) ja den er ikke overdrevet :) synes jeg da jada, er kjempe fornøyd med den alt nå :) bilder av motor og interiør kommer, må bare få vaska litt og lånt meg et normalt kamera:> Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Flott bil.. Likte spess den deilige rumpa :) Grattis med ny Corrado! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Flott bil.. Likte spess den deilige rumpa :) Grattis med ny Corrado! takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 se der ja.. ja vi får vente på flere bilder da.. får testet den litt også nå om dagen siden det er bart på veien.. tror jeg såg du kjørt forbi der jeg bor i 7.30 tiden i dag tidlig.. er det sotet sideruter bak?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ey, Dal-Z sin gamle jo.. strøken bil. og hva er det jeg enser ved siden av.. hmm farlig lik min gitt ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 se der ja.. ja vi får vente på flere bilder da.. får testet den litt også nå om dagen siden det er bart på veien.. tror jeg såg du kjørt forbi der jeg bor i 7.30 tiden i dag tidlig.. er det sotet sideruter bak?? ja har fått testa den litt men tar det for det meste pent :) går veldig godt synes jeg... stemmer nok at det var meg, begynner på jobb kl 8 på vinger :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ay, Dal-Z sin gamle ja, meeeget pen!:) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Baby phat:D ...gratulerer med ny bil:) ..regner med å få en aketur etterhvert;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Baby phat:D ...gratulerer med ny bil:) ..regner med å få en aketur etterhvert;) takk :D det blir det nok skal du se :) blir digg med sommer snart nå Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 nydelig bil det der gitt! holdt på å kjøpe den selv i begynnelsen av august i fjor.. hadde ordnet lån i banken og var klar til å bestille flybillett samme dag jeg fikk permitteringsvarsel fra jobben.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvis noen trenger sommersfelger, så skal jeg selge de som sitter på bilen på bildene, skal ha på 9x16 så trenger ikke dem :) så si ifra hvis noen trenger bud:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg