Bmw Mpower Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Blei helt knall det!! grattis=) Gleder meg enda mer og mer nå til felgene mine kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Blei strøkent! Ta gjerne noen bilder fra siden også :) takk for det :) skal prøve å få tatt noen flere bilder idag :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nå har jeg vært ute å tatt noen bilder :D enjoy Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Aiaiai, nydelig felger på en ekstremt pen rado! :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Aiaiai, nydelig felger på en ekstremt pen rado! :) Takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 ja, godt å ha et sted å vaske :) synes den hallen er grei jeg..sjelden kø der også + at jeg bor rett oppi høgget.. ja det ryker av den.. morro å daukjøre litt å gi full pupp.. blir det værste skya etter meg :P vet ikke helt hvorfor den ryker så mye jeg.. skrudd opp for mye kanskje? ikke jeg som har tukla med.. det skal ryke litt,er et godt tegn det,,gjorde det av golfen min oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 det skal ryke litt,er et godt tegn det,,gjorde det av golfen min oxo:) hehe, ja det skal ryke litt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 bilen skal settes inn i vinter, er det noen som har noen forslag til endringer? spytt ut :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 sweet utrolig PEN corrado! <3 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 lakkere dørhåndtaka og bytte grøftelysene :) ellers så er det vel ikke så veldig mye annet å gjøre. ser utrolig strøken ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 sweet utrolig PEN corrado! <3 takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 lakkere dørhåndtaka og bytte grøftelysene :) ellers så er det vel ikke så veldig mye annet å gjøre. ser utrolig strøken ut ja det kan jeg gjøre :) link til grøftelys? nei vet ikke om noe spesielt jeg heller som skulle ha blitt gjort. Kanskje noen små mods under panseret? :) også tenkte jeg litt smådetaljer inni og utenpå.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ingen som trenger felger her da? skal ha solgt de gamle mine.. 7,5 17" med 215 45 gummi.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Pen Corrado :), hvis du skal gj0re noe ville jeg: Fjernet bakvisker Senke mer (saerlig bak) Nye skilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 nå er det lenge siden jeg har vært her.. :) tenkte å prøve å holde liv i tråden nå som sommern nærmer seg. Radoen står for tiden inne i garage, og har ikke blitt brukt i vinter.. gleder meg maks til å ta en tur igjen snart Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg