Autotune Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Venter på våren jeg også..... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Venter på våren jeg også..... ja det skal bli digg, må bare igjennom en etterkontroll, så er alt klart :) skifte noen bremseskiver og ei bærekule Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ta en tur til Tr.heim, og sett den igjen her, å dra med litt penger? :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ta en tur til Tr.heim, og sett den igjen her, å dra med litt penger? :D hehe :) da må du nok gi meg et bud jeg ikke klarer å motstå ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 500k! :D hehe, neida. Har nok ikke råd til din... men jeg har 50 lapper og er på utkikk etter rado. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ser rumpa på bilen her nesten hver dag etter jobb nå.. Blå passat med Hummer stuk og 17" ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Da skal jeg muligens selge radoen. Tenkt å kjøpe meg en audi a4 2004 s-line. Har ikke skjedd noe siden de siste bildene er tatt. Er noe småtteri jeg kommer til å utbedre før salg om jeg rekker det. Knust spreder og blinklys i fangeren. Skifte en foring bak. Ellers er det ikke mye å si på bilen, starter og går hver dag. Har hatt veldig lite problemer med den siden jeg kjøpte den. Bilen har nå gått 240k ( bærer ikke preg av km ) Kommet litt rust, men minimalt. Litt på tuppen av panseret pga steinsprut. Også har det flasset av litt lakk på den ene hjulbua. 1 el stol som ikke fungerer, sikkert ikke mye jobben. Kommer ikke på noe mer i farta. Men bare å spørre. Pris er jeg usikker på enda, men kom med bud ( seriøse ) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hvor mye har du tenkt deg for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg