doffen23 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvordan er det med boltsrikel og diverse i forhold til golfen a?? må seriøst ha noe annet en originale 13 tommere til sommern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvordan er det med boltsrikel og diverse i forhold til golfen a?? må seriøst ha noe annet en originale 13 tommere til sommern.. det er det samme 4x100 skal jo ha på gamle felga som satt på golfen min på radoen jeg har nå :) er ikke sikker på ET men Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ser du sverget deg til corrado igjen, godt valg ;) Du har skaffet deg en veldig pen bil, gratulerer :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ser du sverget deg til corrado igjen, godt valg ;)Du har skaffet deg en veldig pen bil, gratulerer :) Tusen Takk :) ja jeg klarte ikke å la være å kjøpe meg en til:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kan vel si at det ikke skjer så mye her om dagen, har bestilt meg 2 nye dekk for sommers felga:) skal bli digg å få på 9x16 :) stylinga og felga kommer på i løpet av 2 uker, da blir det masse bilder Har også fått satt inn noe anlegg Alpine frontsett Infinity 6x9 Pioneer Deh 5900 spiller Pioneer 12" sub Pioneer Forsterker husker ikke alt av specs i farta, men låter ganske greit:) hva synes folka om grenrør? :) la være å sette på? har jo egentlig ganske bra låt i bilen som den er nå, med supersprint eff og supersprint racing kat + kon filter Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kan vel si at det ikke skjer så mye her om dagen, har bestilt meg 2 nye dekk for sommers felga:) skal bli digg å få på 9x16 :) stylinga og felga kommer på i løpet av 2 uker, da blir det masse bilder Har også fått satt inn noe anlegg Alpine frontsett Infinity 6x9 Pioneer Deh 5900 spiller Pioneer 12" sub Pioneer Forsterker husker ikke alt av specs i farta, men låter ganske greit:) hva synes folka om grenrør? :) la være å sette på? har jo egentlig ganske bra låt i bilen som den er nå, med supersprint eff og supersprint racing kat + kon filter Eg har ikke satt noe anlegg i min corrado enda. Men tror det låter veldig bra i corradoer med lite anlegg om eg har rett? Pga bilen er så liten. SÅ det du har no, funker vel greitt:D Eg ville ikke satt på grenrør viss eg var deg, har du fet lyd, så er det vel ikke noe mere å gjøre?;) Det er vel det vi prøver å oppnå? hehe:Dgrinchy Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Eg har ikke satt noe anlegg i min corrado enda. Men tror det låter veldig bra i corradoer med lite anlegg om eg har rett? Pga bilen er så liten.SÅ det du har no, funker vel greitt:D Eg ville ikke satt på grenrør viss eg var deg, har du fet lyd, så er det vel ikke noe mere å gjøre?;) Det er vel det vi prøver å oppnå? hehe:Dgrinchy ja, låter faktisk ganske bra:) bassen er litt tam pga den får litt lite strøm, men det skal fikses. Ja, lyden blir vel kraftigere med grenrør, men man skal jo sitte i bilen også :) er vel passe sånn det er nå.. så vi får se senere om jeg kanskje kjøper og tester Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Har kun komponentsett foran og 2x 10" bak, kunne trengt litt bedre forsterker, men synes dette holder lenger. Satt pri på et bra komponentsett istedenfor høytalere bak og foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nå venter jeg på nye dekk tils sommers felga, stylinga kommer på til helga, kanskje felga også :) noen som har forslag til lim på sideskjørta? og hvor jeg får kjøpt det? lekte meg litt i ps ista, lenge siden jeg har drivi så ble ikke helt 100 ;P litt overdrevet men morro :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 nå har frontleppa og bakleppa kommet på, får nye dekk til sommers felga på mandag, så da regner jeg med sidskjørta og dem kommer på i løpet av uka :) skal bli litt digg å få på noen pene felger :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. . Hvor mye har du valset da? Hvilket innpress er det? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den. Forrige eier kjøpte den vel av Dal-Z. Du kan jo høre med han? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 prøvde 9x16 på bilen i går men det gikk dårlig, subba alt for mye så måtte ta dem av igjen fordi gummien på dekka ble spist av.. :\ så da blir det vel til å skru opp bilen 1,5 cm.. hvis det hjelper noe.. men går det ann å få just opp senkesettet uten spesial verktøy? forrige eier hadde ikke fått med det da han kjøpte den. hm, hørtes rart ut, jeg har 9x16 med et15. Har senket forholdsvis mye og hos meg subber det ikke. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hvor mye har du valset da? Hvilket innpress er det? dem er ikke valset, er ikke sikker på innpress, men tror det er 15 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg