sInnzYk Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Forrige eier kjøpte den vel av Dal-Z. Du kan jo høre med han? ja skal høre med han, må uansett få skrudd den opp litt, leppa har ikke mer enn 2-3 cm igjen til bakken, og med de norske veiene går det dårlig Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hm, hørtes rart ut, jeg har 9x16 med et15. Har senket forholdsvis mye og hos meg subber det ikke. ja, syntes det var rart selv jeg.. hadde jo 9x16 på den svarte jeg hadde, men den var jo ikke senka mer enn 30mm, har du valsa hjulbuer? holder felgen seg innenfor? min stikker kanskje noen mm utenfor, så dekket gnusser opp i hjulbua i dumper Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ja, syntes det var rart selv jeg.. hadde jo 9x16 på den svarte jeg hadde, men den var jo ikke senka mer enn 30mm, har du valsa hjulbuer? holder felgen seg innenfor? min stikker kanskje noen mm utenfor, så dekket gnusser opp i hjulbua i dumper jeg har valset foran men ikke bak. Men jeg har relativt stive dempere så de hopper ikke langt opp i hjulbua når du kjører. De stikker litt utenfor ja, men ikke så altfor ille. Foran har jeg 205/40/16 dekk så dekkstrekken holder dekkene litt ekstra unna skjermkanten! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg har valset foran men ikke bak.Men jeg har relativt stive dempere så de hopper ikke langt opp i hjulbua når du kjører. De stikker litt utenfor ja, men ikke så altfor ille. Foran har jeg 205/40/16 dekk så dekkstrekken holder dekkene litt ekstra unna skjermkanten! okei, kjører med 205/40 16 jeg også. Men demperen virker for myk, skal prøve å heise den 1,5 cm, håpe det hjelper :) skal ha på de felgene :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Tenk at bilen din er oppkallet etter en handveske.... :ahahahhaha: Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Tenk at bilen din er oppkallet etter en handveske.... :ahahahhaha: hehe, det visste jeg ikke, dama som får ta creds for navn :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tror du må gjøre en bedre bakgrunnssjekk neste gang! :phatyo Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tror du må gjøre en bedre bakgrunnssjekk neste gang! :phatyo hehe, ja :knock: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 fikk tatt noen bilder idag etter jeg hadde vært på gjøvik, bilen er litt støvete på bildene men.. :) enjoy:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Tenk at bilen din er oppkallet etter en handveske.... :ahahahhaha: Det er vel helst Sneakers for damer ; ) Men, MEGET deilig bil må jeg si! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hehe.. det værste homseforumet da:D Gutter!! hvordan veit dere dette?? hehe.. Flott bil sInnzYk, skulle gjerne hatt en lik selv:) Ikke hor den opp sånn som ps modden^^ selv om det var ganske stilig.. Men hører ikke hjemme på en VW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hehe.. det værste homseforumet da:D Gutter!! hvordan veit dere dette?? hehe.. Flott bil sInnzYk, skulle gjerne hatt en lik selv:) Ikke hor den opp sånn som ps modden^^ selv om det var ganske stilig.. Men hører ikke hjemme på en VW. takk for det ;D ja, jeg visste ikke at det var noe merke.. kanskje noen tvilsomme her? :P nei, jeg skal ikke hore den opp, bare kjeda meg endag så j choppa den litt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 det ble litt tull med bytting av de 9dx16 felgene jeg skulle ha.. så det ble ikke noe noen som vet om noen felger til salgs? :) åssen blir det med 18" på rado? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 det ble litt tull med bytting av de 9dx16 felgene jeg skulle ha.. så det ble ikke noe noen som vet om noen felger til salgs? :) åssen blir det med 18" på rado? Viss du ser på tråden "etterlyser tidligere eier av corrado" så er dert link til en Corris med 18". Ser bra ut;) Kjør på sier eg:D BLir sjef då:afro Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Viss du ser på tråden "etterlyser tidligere eier av corrado" så er dert link til en Corris med 18". Ser bra ut;)Kjør på sier eg:D BLir sjef då:afro ja det er fett :) 8x18 chrom med kant kunne nok blitt fett :) har titta igjennom autodb og finn, men finner ingen felger som jeg vil ha, har ikke råd til noe ekstremt eller.. rundt 7-8 lapper Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg