Haakon-Corrado Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 sitter og venter på noen skal klage på wonderbauma ;P Der kom du meg i forkjøpet :P Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 var det ikke deg jeg passerte på Mandag, du i rettning skarnes fra Sand. og hvis du lurte så var det jeg som kjørte den sølvgrå MB190'en og stakk handen opp av takluken for å hilse ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 var det ikke deg jeg passerte på Mandag, du i rettning skarnes fra Sand. og hvis du lurte så var det jeg som kjørte den sølvgrå MB190'en og stakk handen opp av takluken for å hilse ;) hehe, ja der var meg.. lurte fælt på hvem det var i den mb`en :) så du var i odalen en tur? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 folk liker jo bilder så smeller opp noen til jeg :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 En kjempebil Sinnzyk :D Du har en slik en som jeg kunne ha tenkt meg...:S Hvor får man tak i en slik underleppe på framfanger? KJEMPESTILIG! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 En slik underleppe kan du få kjøpe av meg. Brand new, og i plast, ikke glassfiber. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 En kjempebil Sinnzyk :DDu har en slik en som jeg kunne ha tenkt meg...:S Hvor får man tak i en slik underleppe på framfanger? KJEMPESTILIG! takk for det :) mange ulike meninger om den leppa.. men kommer ikke til å bytte den med det første.. bra noen liker den da:) det er rieger.. så får nok tak i det flere steder i norge: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 hehe, ja der var meg.. lurte fælt på hvem det var i den mb`en :) så du var i odalen en tur? :) ja, jeg har hytte oppe ved råsen, ikke langt unna Sand Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hvor mye skal du ha for leppa Autotune? Er det god passform? Når kan den sendes? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ja, jeg har hytte oppe ved råsen, ikke langt unna Sand okei :) kan nok hende jeg ser deg flere ganger i odalen da:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 knuste frontleppa idag.. i en finfin dump :) så er det noen som har org leppe liggende? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 har fått henta felger idag :) prøve å få tatt noen bilder i morgen er 7,5 17" med 215 45 dekk subber egentlig litt for mye i hjulbua.. så skal prøve å skru opp bilen 5-10mm, hjelper nok endel bare det men har noen noen forslag til å få skrudd opp den? trenger jo spesiel "kroker" til å få skrudd opp gjengene.. noen som har noen tips? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg får en slik leppe liggende når jeg får min nye av AutoTune Forhåpentligvis iløpet av neste uke. Så kan du få ta min til en liten pris. Angående nøklane, så får du spørre et mekanisk verksted. De er ikke vanlige. ELler eventuelt lage noen, du blir nok nødt til å ha TO slike. Nok med en stålplate, vinkelsliper og en liten stålplate. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kan ta originalleppa i bytte. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 bilen ser veldig pen ut :thumb , men den dekk dimmen du nevner, er ikke det altfor mye gummi? kjør på med 205/40-17 ellernoe du, så kan du ha den like lav, eller skru den ned litt til ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg