sInnzYk Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 fytti katteskinn for en vakker bil! rart en får lyst på corrado!? keep it up! :D takk for det:) ja det er pene biler sto sand, jessheim under nicket ditt? vet jeg hvem du er? :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 stemmer at jeg holder til på sand/jessheim. neeeeei, tror ikke det. du får si fra hvis du er i nærområdet en gang, så kan vi ta en meetup:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 stemmer at jeg holder til på sand/jessheim. neeeeei, tror ikke det. du får si fra hvis du er i nærområdet en gang, så kan vi ta en meetup:) det skal jeg gjøre vettu ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Mere bilder :) vaska og shina litt idag.. så tenke jeg fikk ta noen bilder til.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 altså mååå du legge ut bilder av bilen din? hæ? :P :D får våre andres biler til å se så skabby ut ;D hehe nice car ;) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 altså mååå du legge ut bilder av bilen din? hæ? :P :D får våre andres biler til å se så skabby ut ;D hehe nice car ;) heh:) Takk for det:) måtte ta noen nye bilder med de nye felgene.. synd det ikke er 9x16 men :\ de for holde en stund bilen er pen den :) men mange som har finere Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 syns felgene var pene jeg;) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 syns felgene var pene jeg;) takk for det :) har problem med for høy dim på dekka nå.. :\ gummien tar inni fjøra da jeg kjører, er minimalt men kjøpte 3mm spacere idag, så da blir problemet borte:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvilke profil har du da? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvilke profil har du da? det er 215/45 skulle hatt 205.. :) menmen det går.. gidder ikke kjøpe nye dekk ettersom de som sitter på er nesten helt nye :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hvilken ET er det på felgen din? du kan jo prøve å space ut med kansje 5mm per side vis det går da, å ikke dekket stikker uten for skjermen . Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 hvilken ET er det på felgen din? du kan jo prøve å space ut med kansje 5mm per side vis det går da, å ikke dekket stikker uten for skjermen . det er 35 :) men alt kjøpt 3mm, så får bruke dem :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 er vel ingen som har noen 9x16 som vurderer og selge? ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 her skjer det ikke så mye om dagen... sommeren har jo kommet for fult med masse blomster støv og dritt. Må jo vaske hver time skal man holde noe rent idag har jeg kjøpt nye bakhjuls lagere, så skal bytte det senere i kveld. Fikk nesten bytta til meg noen brock b1 felger en dag her, Snoemann sine på forumet her. Men dimmen på dekka mine ble desverre for mye for han. SKRIK ut hvis noen vet om noen 9x16 til salgs, ikke for mye av dem ute på nettet er det noe slags middel man kan bruke for å fjære gammel lim? ( sikaflex ) sitter igjen noe på kanalene mine, og skulle fått det vekk, stygt sånn det er nå. Har fortsatt noen 7,5 16" felger til salgs, hvis noen er int.. går til førstemann med 3 lapper. bilder ligger i starten på tråden! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ska du selge radoen? :o Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg