T_A_H Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Sett denne flere ganger ;) Fet bil. Og nydelig farge! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ja, driver å vurderer salg men har ikke helt bestemt meg enda.. får snart en touran som firmabil og er ikke vits i å ha 3 biler, men blir den ikke solgt før vinteren så kommer jeg til å beholde den og fiffe den litt mer opp :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ingen som har bremseskiver liggende? skulle hatt nye til etterkontroll.. fikk noen småmangler. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Fryktelig lyst på corrado, men det var de penga.. Mye betaler du i forsikring? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Nydelig bil må jeg si:) har du noen motorrom bilder? og kanskje av anlegget bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fryktelig lyst på corrado, men det var de penga.. Mye betaler du i forsikring? Hei, nå står bilen på fattern med 75% bonus, og da har jeg 5500 i året på full kasko:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Nydelig bil må jeg si:) har du noen motorrom bilder? og kanskje av anlegget bak? Nei tror ikke det.. men går ann å få tatt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, nå står bilen på fattern med 75% bonus, og da har jeg 5500 i året på full kasko:) Aha, ikke mer. Heldig du.. Fått no bud på bilen da? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Nei tror ikke det.. men går ann å få tatt :) Det hadde vert supert:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Aha, ikke mer. Heldig du.. Fått no bud på bilen da? nei har ikke fått noen bud, den går ikke under 67000 som den står til nå, da beholder jeg den heller selv.. er ikke tida på året og selge nå heller :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Får prøve igjen til sommeren, kanskje du har en kjøper her ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 venter i spenning på bilder jeg:) så kanskje du har en kjøper her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 venter i spenning på bilder jeg:) så kanskje du har en kjøper her;) skal se om jeg kan få lånt meg et kamera og få tatt noen bilder senere idag.. under the hood så er den ganske orginal, Anlegg som sitter i er Pioneer Spiller Alpine frontsett Infinity 6x9 Pioneer basser og forsterker Og en annen Import forsterker til 6x9 og frontsettet Ikke noe db drag anlegg, men låter ganske bra :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Må også få med at den skal på etterkontroll snart, ikke store greiene, skifte bremseskiver, stramme hjullager bak + noen andre småting. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Fant ut idag at jeg ikke gidder å selge allikavel :) tok heller og feira det med å hente noen 9x16 borbet felger i asker :D i morgen skal jeg til fattern og pusle litt med bilen, ettersom den ikke gikk igjennom eu kontroll med det just senkesettet jeg har nå som begynner å bli slitent, så blir det org dempere med 40mm fjører så lenge. Men kommer til å kjøpe noe annet i løpet av vintern. Skulle også hatt bremseskiver, ingen som har liggende som er bra/brukbare? Felgene blir også satt på i morgen, så skal prøve å få tatt noen bilder :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg