sInnzYk Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Legger også ut et par bilder fra vw audi treff på hamar for en stund siden. ikke bry dere om den gærne dama mi på bildet der :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hehe hadde tenkt å kjøpe de felgene selv jeg! Men fikk et bra tilbud på borbet a 9x16 som jeg gikk for isteden. Dritfin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hehe hadde tenkt å kjøpe de felgene selv jeg! Men fikk et bra tilbud på borbet a 9x16 som jeg gikk for isteden. Dritfin bil:) takk for det :) ja tror det blir litt annet og få 9x16 på bilen igjen.. blir litt mer "sinna" da synes jeg :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 du får legge ut bilder når du får dem på da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 du får legge ut bilder når du får dem på da! det kommer bilder imorgen, hvis alt går knirkefritt med bytting av dempere osv :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Da er de nye felgene på, fikk tatt noen bilder.. men ble litt mørke, men ser jo en aning om hvordan det ble :) jeg synes ihvertfall de kledde bilen kjempe bra. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 kommer flere bilder i morgen med litt mer lys :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har du sjekket http://www.biltema.no for nye skiver??? ja har konvertert fra golf 3 til passat nå:) har du sotet rutene på golfen din??? hvor hadde du eu kontroll??? trodde ikke det var noen på sand som var så nøye med senkesett.. knapper da tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 dette ble sååååå mye bedre! Hva slags felger er det? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har du sjekket http://www.biltema.no for nye skiver??? ja har konvertert fra golf 3 til passat nå:) har du sotet rutene på golfen din??? hvor hadde du eu kontroll??? trodde ikke det var noen på sand som var så nøye med senkesett.. knapper da tenker jeg.. nei har ikke sjekket det enda :) takk for tipset, grattis med passat da :) du får blinke litt hvis jeg møter deg endag:) Rutene på golfen var sota da jeg kjøpte den, også eu godkjent da den ble kjøpt.. men er ikke så mye toning, så dem har sikkert ikke brydd seg så veldig om det:) knapper så er dem nok ikke så nøye med senking bare den ikke ligger nedpå bakken.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 dette ble sååååå mye bedre!Hva slags felger er det? TAKK :D tror dem heter borbet bs? hvis jeg ikke tar helt feil? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ett litt lysere bilde:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 se der ja,felgene ser bra ut.. vaskehallen i mo er god å ha den når felgene skal rengjøres... da var det deg jeg kjørt etter her om dagen,, synes golfen din røyk noe jeg??? har satt på emblemfri grill på passaten nå så du kjenner den nok igjen.. skal blinke jeg vet du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 se der ja,felgene ser bra ut.. vaskehallen i mo er god å ha den når felgene skal rengjøres... da var det deg jeg kjørt etter her om dagen,, synes golfen din røyk noe jeg??? har satt på emblemfri grill på passaten nå så du kjenner den nok igjen.. skal blinke jeg vet du:) ja, godt å ha et sted å vaske :) synes den hallen er grei jeg..sjelden kø der også + at jeg bor rett oppi høgget.. ja det ryker av den.. morro å daukjøre litt å gi full pupp.. blir det værste skya etter meg :P vet ikke helt hvorfor den ryker så mye jeg.. skrudd opp for mye kanskje? ikke jeg som har tukla med.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Blei strøkent! Ta gjerne noen bilder fra siden også :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg