GT-555 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Er kanskje greit å informere om at man bør legge +47 foran tlfnr hvis man skal til utlandet. Er vanskelig å oppnå kontakt hvis det ikke gjøres. Ett lite tips bare... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaG_Dark Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Kjempebra tilltak! Har lagt inn min mor som ICE, og sprer det videre til venner og bekjente! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Alle burde ha det. Bare å bli COOL like ICE :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 vet ikkje om dette står på siden men fikk denne eposten av min far... Kjedebrev vedrørende ICE (In Case of Emergency) Det verserer et kjedebrev som oppfordrer alle til å markere sine nærmeste pårørende med bokstavene ICE i telefonlisten på mobiltelefonen. Noen slike kjedebrev ser ut som de kommer fra Legevakten. Dette er ikke riktig. Henvendelsen kommer ikke herfra, dette er et privat initiativ som oppstod i USA. Det finnes ingen offentlig rutine for slik merking i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaiven- Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 vet ikkje om dette står på siden men fikk denne eposten av min far... Kjedebrev vedrørende ICE (In Case of Emergency) Det verserer et kjedebrev som oppfordrer alle til å markere sine nærmeste pårørende med bokstavene ICE i telefonlisten på mobiltelefonen. Noen slike kjedebrev ser ut som de kommer fra Legevakten. Dette er ikke riktig. Henvendelsen kommer ikke herfra, dette er et privat initiativ som oppstod i USA. Det finnes ingen offentlig rutine for slik merking i Norge. men nå er det så spred i norge at mange ambulanse sjåfører veit faktisk om det! så er greit å bare skrive det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bra tiltak dette her! La til mamma, pappa og kjæresten som ICE :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Bra tiltak dette her! La til mamma, pappa og kjæresten som ICE :) øøøh..åssn blodtype har du? Tror kanche jeg vet personnummeret ditt da :P Du vet vel det mest av betydning som omhandler meg i allefall. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 øøøh..åssn blodtype har du?Tror kanche jeg vet personnummeret ditt da :P Du vet vel det mest av betydning som omhandler meg i allefall. øhh.. stakk mæi sjøl i fingern i 10ende klasse (den skal jo tas med en klype salt) og fant ut blodtypen min, men husker ikke helt.. mener kanche det var AB.. hm. personnummeret mitt ja. uuu, nå ble jeg redd! :D Vet mer om deg enn du aner, Skurk!:coplight Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 øhh.. stakk mæi sjøl i fingern i 10ende klasse (den skal jo tas med en klype salt) og fant ut blodtypen min, men husker ikke helt.. mener kanche det var AB.. hm. personnummeret mitt ja. uuu, nå ble jeg redd! :D Vet mer om deg enn du aner, Skurk!:coplight Haha...står på bankkrotet og førerkortet mitt det kanskje. Hm, som ligger i jakkelomma di....:cheers: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Haha...står på bankkrotet og førerkortet mitt det kanskje.Hm, som ligger i jakkelomma di....:cheers: ja, så nå må du være snill! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Dette hadde jeg aldri hørt om, og for all del ikke tenkt på. Men nå er dette gjort, ble mamma og pappa i første omgang :D Skal spre det rundt jeg :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hatt ICE nå på mobilen i 1 år. Kjøreskole lærerne sa det til oss første teori timen vi hadde:) bra di informerer om det di også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hatt ICE nå på mobilen i 1 år. Kjøreskole lærerne sa det til oss første teori timen vi hadde:) bra di informerer om det di også:) Samme her:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa Wolf Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Har en lille søt historie fra Danmark! Var på Amcar treff i Randers, for et par år siden, og fandt en mobil telefon, Ringde ICE nummeret, for at fortælle at jeg havde funnet telefonen, og fik kontakt med Silkeborg Auto Hifi! De kunne så fortælle mig hvem mannen var, så jeg fik ham kaldt op, over højtaleren, og han kunne få sin mobil igjen! Krøllen på historien, er alle blev gjort opmærksom på ideen med ICE- nummeret, og der var mange som stod og tastede længe etterpå! Siter Better to drive an old, slow and dull v8. Than a brand new ricer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 bare vi oppe i nord som ikke har hørt om ICE? hehehe.. har ikke hørt det før jeg leste det her, trodde det var no med bil stereo først :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg