omega2.6i Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvordan kan man få mest mulig hk ut av en 2.6i omega a.? forslag?babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg hadde planer om å bygge turbo i en sånn, men skrinla hele greia når bilen ble påkjørt. Siden kompresjonsforholdet i denne motoren er forholdsvis lavt 9,2:1 ,så mener jeg den er velegnet for turbo. Kan nok lade 0.6 bar på helt original motor vil jeg tro, mulig du må ha større dyser. Effekt: tja, 220-240 hk? Jeg sendte mail til JMA og Protrim for å få litt info og anbefalinger rundt dette prosjektet, men de hadde ingen erfaring med å turbokonvertere 2,6 motoren :hvaskjera Men noen må jo være den første :thumb Forresten: clutch+Drivverk på disse bilene er meget kraftig, monterer du diff. brems fra Omega 3000 så har du drivlinje for minst 300 hk! Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg