steingal Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Har nettopp kjøpt meg en 3000 24v men den er knust:shake har planer om å bygge den opp igjen, men jeg har ikke fått hentet bilen enda så jeg har ikke studert hvor knust den egentli er.. enten blir det bytting av begge bakskjermer eller så skjøyter jeg på en ny hekk ifra en annen omega.. jeg har også planer om å fikse runde hjulbuer bak:happyhappy: men jeg vil helst ha lotus bredding, men har ikke funnet noen som selger lotus bredding til omega... Om det er noen som har to like felger som står på bilen min til overs er jeg interesert.. (17") Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvor mye måtte du ut for denne herligheten? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ser ut som om denne har fått endel juling, tror det blir mange timer med oppretting for å få denne rett igjen. jeg ville nesten tro at denne var kondemnert. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg så den lå på autodb. Husker ikke helt prisen, men husker at jeg syntes den ikke var så veldig snill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Prisen var ikke lagt ut på autodb.. men jeg ga 15k for den. regner med å bruke minst mulig tid på å rette bilen.. skal sette bilen i jigg for å målerette å se om den er mye skjev. venter på å få bilen hjem i om noen uker.. bilen står i bodø, å jeg skal ha den til tromsø.. satser på hurtigruta... har en e30 320 til salgs når omegaen er på veien... om noen er interesert... Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har bakfanger til deg om du trenger, driver hogger en 3000 nå. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er jo ikke så dyrt da. Motor og interiør kan jo gå over til annen bil, er mye bra deler der da? Eller er Opel så billig bil at det ikke er verdt 15k engang? Vingen er jo og hel :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 15 for en ramme skeivt 3000 uf min kamerat du har blitt lurt! nei d vil jeg ikke si.. om jeg skulle selge bilen i deler har jeg tjent inn 15k + mer... motor og gir går for 10k interiør går for 6k diff brems kan jeg ta 3000 for osv... Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Har bakfanger til deg om du trenger, driver hogger en 3000 nå. hvor mye må man ut med for å få den i en pakke? Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Tipper du kan få den levert på posten hos deg for en 700kr inkl frakt Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Tipper du kan få den levert på posten hos deg for en 700kr inkl frakt hørtes bra ut:) bare send tlf på pm så ringer jeg.... Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Kan jo bli meget bra dette. Stå på! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hørtes bra ut:) bare send tlf på pm så ringer jeg.... Tlf nret mitt står allerede her i profilenmin om du leser her unner det innlegget her ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Noen som har erfaring med motorbytte på omega a? dvs tenker på å sette inn senator/monza 3.0 enten 24 eller 12 ventiler neddi en omega a. Noen som har erfaring med dette? Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0m3ga A Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har vert og sett på den bilen der ja. Tror du bare skal finne deg en ny bil og flytte alt over. Tror de blir de enkleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg