Gå til innhold

Autoshineshop - berre noe dritt???

Ranger emnet

Actros2554

Anbefalte innlegg

Kun eg som har hatt dårlig erfaring med Autoshineshop? Venter fortsatt på nye blinklykter(snart 1 år siden) da de eg fekk først var defekte. Og nå har eg sendt en masse mail om at eg vil heve heile kjøpet(hovedlykter+blinklykter) ettersom det ikkje skjer noe. Men nå har eg slutta å få svar,og har ikkje fått noen bekreftelse på at eg får pengene tilbake viss eg sender lyktene tilbake.

Har eg noen rettigheter egentlig etter så lang tid?

:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel egentlig alle rettigheter på din side ettersom du ikke har fått produktet som er bestilt. Tror du skal kontakte forbrukerombudet, så hjelper de sikkert deg på vei.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoshineshop

R-Bruker

Last Activity: 04.11.05 21:59

PostsTotal Posts: 1 (0.00 posts per day)

Ser ut som det er lite vits å prøve å kontakte ham via BF ihvertfall.

For å komme med mine erfaringer - bestilte sideblinkerer og frontblinklys til gamlebilen min (Vectra A), men det tok evigheter før de kom (2 måneder ++). Fikk beskjed om at det var pga. treig levering fra FK Automotive... men jeg fikk varene tilslutt, og såvidt jeg vet er det flere som er fornøyde selv om kundeservicen ikke er den beste jeg har vært borti...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg nok du tar feil. Raymond som driver Autoshieshop har solgt ufattelig masse til Calibra.no brukere, og så vidt jeg har forstått så er de godt fornøyde.

Ikke helt artig å dra inn vwcarconsult i denne sammenhengen. Ufattelig lett å stemple et firma på den måten.

Når det er sagt, så prøver jeg IKKE å beskytte han på noen måte med tanke på saken til trådstarter. Men jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonen på de tingene jeg har handlet hos ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg nok du tar feil. Raymond som driver Autoshieshop har solgt ufattelig masse til Calibra.no brukere, og så vidt jeg har forstått så er de godt fornøyde.

Ikke helt artig å dra inn vwcarconsult i denne sammenhengen. Ufattelig lett å stemple et firma på den måten.

Når det er sagt, så prøver jeg IKKE å beskytte han på noen måte med tanke på saken til trådstarter. Men jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonen på de tingene jeg har handlet hos ham...

Han har laget seg profil på Mazda forumet, men da jeg gikk inn på nettsiden hans var det kun oppgitt et uregga mobilnummer, og en mail adresse, pluss at nettbutikken var skremmende lik vwcarconsult. Derfor stillte jeg spørsmål til om det var samme fyr.

Vil man drive seriøst, må man tåle å sette fullt navn i en pressantasjon av firmaet, eller kontakt delen. Det er kjempe viktig og følge opp reklamasjoner, for rykte kan ødelegge firmaets eksistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er noen poeng i å svare på det, da jeg igrunnen ikke har grunnlag nok til å si noe om hvordan han driver sitt firma. Eneste jeg kan si er at personlig er jeg meget fornøyd med de tingene jeg har kjøpt hos han. Men jeg er fra før av inneforstått med at varer som ikke er på lager og blir bestilt fra Tyskland i mange tilfeller tar tid...

Ellers er jeg fullstendig enig i de poengene du trekker frem, jeg driver firma selv. Og det er ingenting som er viktigere for meg enn servicen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Pengene er overført til trådstarter, håper han er fornøyd :)

Ang. mitt firma:

Jeg har ikke drevet noe som helst annet firma før dette, og min webshop har jeg bygd opp fra bunnen av. Vi jobber i disse dager med å legge opp en "om Autoshineshop.no" side, der vi presenterer firmaet. Mobilnr og mail er registert på firma, men ligger vel kansje under "Raymond Tollefsen".

Vi sliter en del med deler fra FK Autmotive.. dvs. det vil si de fleste lykter (de er tomme for noe til BMW, og var tomme for lykter til vectra A lenge).

Jeg vil påstå at vi er temmelig raske til å sende ut varer.. vi har flere leverandører og bestiller fra de som har kortest leveringstid, uansett om vi da tjener mindre pr.del vi selger.

Vi har også fått noen av leverandørene til å sende direkte til kunde for også, noe som gjør at leveringstiden er utrolig kort på noen varer.

Til de som er skeptiske til oss: Send oss en mail og hør om leveringstid før du bestiller.. vi juger ikke og sier at den kommer neste uke hvis det ikke er sant.. vi sier heller den leveringringstiden vi får oppgitt av leverandørene.

Litt om hva vi skaffer: Rieger, Lumma, FK, Delight, Autodesign, NMI, NTC, Neodesign, Pipercross og MYE annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to (tror det er 2 eller 3) gangene jeg har handlet med autoshineshop, har jeg kun møtt oppegående mennesker, billige priser, og rask levering av de produktene jeg har bestilt. Jeg vil fortsatt bruke den butikken hvis de har det jeg søker etter neste gang. Ingen regel uten unntak. Jeg tror trådstarter er unntaket her.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • 2 months later...

jeg kan og konkludere med at autoshine e no piss og har den dårligste kundeservicen vi har opplevd!

for snart tre mnd. siden bestilte søstra mi setetrekk derfra, etter en måned sendte hun mail og spurte om de var sendt; ingen svar, sendte flere mailer da sa han til slutt at de va tom for den fargen og da sa hu at hu kunne ta den andre fargen. Tia gikk å ingen pakke kom så da spurte hu om hu kunne få penga tilbake. har sendt mange mail, men svarene hans er viss svært så kostbare........ jeg syns at kundeservice er viktig hos en butikk og jeg synes at man kan gidde å svare kundene som har betalt for varer derfra... Bare piss det dær autoshine!angry2je

Lenke til kommentar
Del på andre sider