Actros2554 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kun eg som har hatt dårlig erfaring med Autoshineshop? Venter fortsatt på nye blinklykter(snart 1 år siden) da de eg fekk først var defekte. Og nå har eg sendt en masse mail om at eg vil heve heile kjøpet(hovedlykter+blinklykter) ettersom det ikkje skjer noe. Men nå har eg slutta å få svar,og har ikkje fått noen bekreftelse på at eg får pengene tilbake viss eg sender lyktene tilbake. Har eg noen rettigheter egentlig etter så lang tid? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Du har vel egentlig alle rettigheter på din side ettersom du ikke har fått produktet som er bestilt. Tror du skal kontakte forbrukerombudet, så hjelper de sikkert deg på vei. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Fekk endelig tak i han på telefon,avtalte at eg skulle få pengane tilbake. Får tru det stemmer da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Han er vel bruker her inne og.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 http://www.bilforumet.no/member.php?u=10968 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Autoshineshop R-Bruker Last Activity: 04.11.05 21:59 Join Date: 13.03.05 PostsTotal Posts: 1 (0.00 posts per day) Ser ut som det er lite vits å prøve å kontakte ham via BF ihvertfall. For å komme med mine erfaringer - bestilte sideblinkerer og frontblinklys til gamlebilen min (Vectra A), men det tok evigheter før de kom (2 måneder ++). Fikk beskjed om at det var pga. treig levering fra FK Automotive... men jeg fikk varene tilslutt, og såvidt jeg vet er det flere som er fornøyde selv om kundeservicen ikke er den beste jeg har vært borti... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hei. Han er veldig aktiv inne på Calibra.no forumet! Men selv har jeg ikke bestillt annet enn noen cupwings til gamle callie`n min! No prob her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvorfor får jeg Topcartuning/vwcarconsult med stor rød skrift når jeg klikker inn på nettsiden til autoshineshop :hammer Virker som enn bare har fiksa litt på nettbutikken til de overnevnte og lagt inn nye varer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Der tror jeg nok du tar feil. Raymond som driver Autoshieshop har solgt ufattelig masse til Calibra.no brukere, og så vidt jeg har forstått så er de godt fornøyde. Ikke helt artig å dra inn vwcarconsult i denne sammenhengen. Ufattelig lett å stemple et firma på den måten. Når det er sagt, så prøver jeg IKKE å beskytte han på noen måte med tanke på saken til trådstarter. Men jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonen på de tingene jeg har handlet hos ham... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Der tror jeg nok du tar feil. Raymond som driver Autoshieshop har solgt ufattelig masse til Calibra.no brukere, og så vidt jeg har forstått så er de godt fornøyde. Ikke helt artig å dra inn vwcarconsult i denne sammenhengen. Ufattelig lett å stemple et firma på den måten. Når det er sagt, så prøver jeg IKKE å beskytte han på noen måte med tanke på saken til trådstarter. Men jeg kjenner meg ikke igjen i situasjonen på de tingene jeg har handlet hos ham... Han har laget seg profil på Mazda forumet, men da jeg gikk inn på nettsiden hans var det kun oppgitt et uregga mobilnummer, og en mail adresse, pluss at nettbutikken var skremmende lik vwcarconsult. Derfor stillte jeg spørsmål til om det var samme fyr. Vil man drive seriøst, må man tåle å sette fullt navn i en pressantasjon av firmaet, eller kontakt delen. Det er kjempe viktig og følge opp reklamasjoner, for rykte kan ødelegge firmaets eksistens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg vet ikke om det er noen poeng i å svare på det, da jeg igrunnen ikke har grunnlag nok til å si noe om hvordan han driver sitt firma. Eneste jeg kan si er at personlig er jeg meget fornøyd med de tingene jeg har kjøpt hos han. Men jeg er fra før av inneforstått med at varer som ikke er på lager og blir bestilt fra Tyskland i mange tilfeller tar tid... Ellers er jeg fullstendig enig i de poengene du trekker frem, jeg driver firma selv. Og det er ingenting som er viktigere for meg enn servicen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Pengene er overført til trådstarter, håper han er fornøyd :) Ang. mitt firma: Jeg har ikke drevet noe som helst annet firma før dette, og min webshop har jeg bygd opp fra bunnen av. Vi jobber i disse dager med å legge opp en "om Autoshineshop.no" side, der vi presenterer firmaet. Mobilnr og mail er registert på firma, men ligger vel kansje under "Raymond Tollefsen". Vi sliter en del med deler fra FK Autmotive.. dvs. det vil si de fleste lykter (de er tomme for noe til BMW, og var tomme for lykter til vectra A lenge). Jeg vil påstå at vi er temmelig raske til å sende ut varer.. vi har flere leverandører og bestiller fra de som har kortest leveringstid, uansett om vi da tjener mindre pr.del vi selger. Vi har også fått noen av leverandørene til å sende direkte til kunde for også, noe som gjør at leveringstiden er utrolig kort på noen varer. Til de som er skeptiske til oss: Send oss en mail og hør om leveringstid før du bestiller.. vi juger ikke og sier at den kommer neste uke hvis det ikke er sant.. vi sier heller den leveringringstiden vi får oppgitt av leverandørene. Litt om hva vi skaffer: Rieger, Lumma, FK, Delight, Autodesign, NMI, NTC, Neodesign, Pipercross og MYE annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 De to (tror det er 2 eller 3) gangene jeg har handlet med autoshineshop, har jeg kun møtt oppegående mennesker, billige priser, og rask levering av de produktene jeg har bestilt. Jeg vil fortsatt bruke den butikken hvis de har det jeg søker etter neste gang. Ingen regel uten unntak. Jeg tror trådstarter er unntaket her. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Tre år siden siste innlegg, så kan jeg skrive under på at Autoshineshop er noe tøv! Etter to måneder uten at pakken var kommet, gang på gang, de svarte ikke på tlf, ikke på mail.. ga jeg opp. Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael86 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 jeg kan og konkludere med at autoshine e no piss og har den dårligste kundeservicen vi har opplevd! for snart tre mnd. siden bestilte søstra mi setetrekk derfra, etter en måned sendte hun mail og spurte om de var sendt; ingen svar, sendte flere mailer da sa han til slutt at de va tom for den fargen og da sa hu at hu kunne ta den andre fargen. Tia gikk å ingen pakke kom så da spurte hu om hu kunne få penga tilbake. har sendt mange mail, men svarene hans er viss svært så kostbare........ jeg syns at kundeservice er viktig hos en butikk og jeg synes at man kan gidde å svare kundene som har betalt for varer derfra... Bare piss det dær autoshine!angry2je Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.