mr.jenssen Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Noen som vet om 1995 460 ble levert med noen form for ekstralysbryter som man kan ha i "midtkonsollen" der der er satt av plass ved siden av klokka/varmesetebrytere? Jeg har skaffet meg noen tusenmetringer som jeg skal montere, og må nesten ha en av&på-bryter på dem...har jo lyst på en original bryter om det finnes, men må jo da på en hugger og se - koster vel skjorta om jeg skal kjøpe en på Volvo... Bilde? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Finnes original ekstralysbryter til å sette inn ved siden av varmesetebryterene ja. Skal vel kanskje noe til å finne en på huggeren da. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Okei...ja, er vel ikke overveldende mange av disse på huggern. Får se om jeg klarer å spa opp en bryter som jeg kan felle inn i en av de blanke dekslene der. Evt så kan jeg bruke bryteren til setevarmeren min for det virker ikke på førersetet...alacocaina Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg