Gå til innhold

ulyd etter clutch-skifte

Ranger emnet

T-TIC

Anbefalte innlegg

etter at jeg bytta clutch på "go-forza" så har jeg hørt en skrangle lyd (høres ut som om to deler slår sammen i en helv** fart) lurer på om det er utløser lageret som ikke er helt festa ordentlig på gaffelen og rister på akselen....

Noen som har hatt dette problemet.. gidder ikke ta opp og se hvis det ikke er feilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det borte når motoren/drivverk blir varmere?

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden blir borte når jeg trår inn clutchen og/eller mater på med turtall.. mellom 2500-4000 rpm.men når jeg slipper clutchen eller roer ned kjøringa da kommer lyden tilbake og jeg hjelper ikke med at motoren blir varm...

så oxo i det siste så har jeg skjært tenner når jeg setter bilen i 2-gir uansett fart.. men dette skjer bare ved ned giring (høres ut som om jeg bom-girer hver gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være ærlig, og høres nesten ut som hele trykkplata di er i ferd med å løsne eller noe. Å ta av kassa er nok utvilsomt noe du burde vurdere på nytt...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider