Gå til innhold

drikker bensin!

Ranger emnet

Orkdalingen

Anbefalte innlegg

Nå er min kjære brors golf skrudd fra hverandre grunnet drikking av bensin. den brukte hele 3 LITER per MIL! samt en del rust da! noen som har nå peiling på hvorfor?

Så nå må lillebror (dvs meg) ofre min kjære golf for han.. så nå har jeg ikke noen bil noe mer.. så om noen har en golf 2 til max 4500kr til salgs i trondheimsområdet, så rop ut! helst må skiltene ha vært tatt av før 1. jan da! hehe! (om ikke så må jeg ut med hele 2915kr og det er litt kjipt når jeg ikke skal reg. den i år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du lurer på hvorfor bilen til broren din brukte så mye bensin, hadde det jo vært lurt å si hva slags motor den har(motorkode), har jo vært litt mer enn en variant av de fleste motorvolumene i Golfen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min kjære brors golf skrudd fra hverandre grunnet drikking av bensin. den brukte hele 3 LITER per MIL! samt en del rust da! noen som har nå peiling på hvorfor?

Så nå må lillebror (dvs meg) ofre min kjære golf for han.. så nå har jeg ikke noen bil noe mer.. så om noen har en golf 2 til max 4500kr til salgs i trondheimsområdet' date=' så rop ut! helst må skiltene ha vært tatt av før 1. jan da! hehe! (om ikke så må jeg ut med hele 2915kr og det er litt kjipt når jeg ikke skal reg. den i år)[/quote']

Har en toer til deg 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P bruttern lakt ut trå om golfen min ja sjer æ. d va ætter at æ hadd skifta alt d dær. å stilt inn me tenningslampe å alt. itj gikk den som den skull heller. trur d var noe som feilet gassern min. men no e bila hevve på høggern så no har æ bynt å skru på gamle bila t lillebror så no ska den bli hæfti. skal legge ut egen tråd om den en dag hær nå.. før jeg bynner skikkelig med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider