Crackler Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Har komplett bil stående med alt av deler.. Motor & gearkasse alt av deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Har komplett bil stående med alt av deler..Motor & gearkasse alt av deler Pris for bilen samlet da? Bilder? Muligheter for å få den sendt? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggen Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Vet du om motoren passer rett i en 323F bg? Har en 1992mod 323f 1,8 16v singelcam med gåen girkasse, så jeg tengte jeg sku se om man ikke fikk tak i en sånn twincam motor komplett med kasse. btw: Vet dere om man må bytte ledningsnett? Man skulle jo nesten tru at det bare er å putte motoren på plass. Er jo bare toppen såm er anderledes. Men jeg er ikke helt sikker så jeg tengte å være på den sikre siden før jeg kjøper. hehe.. Pris på motoren å kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg