Gå til innhold

Dodge Challenger WIP

Ranger emnet

hildegard

Anbefalte innlegg

Hei! jeg beklager det som skjedde før jul, men nå har jeg tenkt meg om og har tenkt over det... så ville jeg legge ut min beste modd ( ingen ting er stjelt av andre photoshoppere ) så jeg håper på positiv kritikk..;P PS: noen tips til hva som skal gjøres videre?? Takk

Org:

44027.jpeg

WIP:

44029.jpeg

Donor til felger og front:

44032.jpeg

Ferdig Modd: 44421.jpeg

kan dere komme med noen tips om hva som kan gjøres?:thanks

Her er siste Update: 45349.jpeg

noe mer kommentarer, er d noen som kan sette inn et luftinntak på siden der?? :deng er det noen som har noen dekaler som de kan legge til på denne tråden? Takk! satser på en clubcar:) kan noen sette på fete rims, eller spinnere??;P men det viktigste hvis dere gidder er luftinntaket:deng :deng

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bak felgen er flat og litt blurry. front fangeren er feil farge og lensflare blir alderig bra.

kult konsept hadde felgene og fangeren passet bedre kunne det ha blitt bra.

Nå har jeg fjerna lensflare osv...

skifta bakfelgen også...

men er det flere som har noen kommentarer:puke:

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fronten passa ikke, feile refleksjoner, hakkete julbuer, og wtf? dempere på utsiden av bilen?

og veldige hakkete kanter.

Bruk litt lengre tid neste gang;)

enig, fronten passa ikke helt...

og hakkete hjulbuer er det vel ikke så mye av..?

demperene på utsiden er noen klistre merker som jeg fant på en bil på http://www.google.no

Takk for responsen....

fler her som synes noe om bilen?

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn posting som takin91 er akkurat det vi trenger for et hyggelig forum. fint det er noen som er voksne her:D (ironi sånn btw, er ikke alltid like lett å få med ironi og sarkasme på forum)

anywho,

hildegard: ser bra ut, men er litt sterke reflesjoner i fangern en resten av bilen pluss noe annet som bl.a larrizz har sagt før. men øvelse gjør mester, bra utgangs punkt;)

- 01 VW Passat stv BRAKKA!

- 84 BMW 320i E30 baur cab

(X)79 VW transporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider