Espen85 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 heisann folkens Jeg lurer på om det er noen av dere som kunne hjulpet meg litt jeg. Har en 94" Honda Del Sol VTI og trenger mer effekt. Tenkte jeg skulle bytte grenrør i første omgang, og evt effektanlegg. har vært ute på supersprint sine hjemmesider, men der finnes ikke bilen min. Bare CRX og Civic som er nærmest min modell. Noen som vet om en av disse typene passer inn på min bil eller om jeg ikke kommer unna modifiseringer? Hvis det er noen andre som har noen gode forslag til andre oppgraderinger jeg kan gjøre for å øke effekten tas dette imot med stor takknemlighet. Etter 1 år med "bare" 160 hk begynner foten og sinnet å lyste etter mer :P På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen85 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg