Gå til innhold

Bilder fra Gatebil

Ranger emnet

Mark1

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pudding

dame.jpg

må legge til at det er mazdius sin flotte filming!

og detta er en video ikke bilde, høyre og "save as" :D

FYFAAN, jeg blir frustrert når jeg ser ho! Jeg får bare en VOLDSOM trang til å kle av ho og gjøre mitt. Silikon tits er deilig. TENK DA! RDL hva er det med deg da? :D nei nå ble jeg satt ut! nesten like mye som han med supran... se han skjelver i buksene da! :D

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by FSR

Men så vant jeg mitt første formel ford løp i England som 17 åring ved å sladde rundt en konkurrent på yttersiden i siste sving. Etter det var det liksom greit :D

OI OI OI høres litt ut som Norges svar på Keiichi Tsuchiya (doriking / drift king) du nå jo! Pent :D

Keiichi ble også kjent for å vinne løp selv om han driftet i de svingene der det passet.

Jeg må også melde meg på i kølapp for å sitte på,

blir vel nr 136 noe da :D

Jeg sier det igjen, Drifting er pent å se på, mens breisladden er mer brutal! Mulig det kan bli noe Drift Day i Norge snart når vi har slike flotte eksempler som FSR.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

i godt driv?=????

Resize%20of%20IMG_9785.jpg

Kan umulig gå fort detta, lastebilen henger godt på dere han gitt!

hmm... vi tok en forbikjøring akkurat der om jeg ikke husker feil... men ekke 100% sikker... blei endel forbikjøringer så husker ikke helt... men vi hadde ikke biler i ræva for å si det sånn noen gang...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

RDL, så sier vi takk til deg og wannabe wrc forden din... fy faen... blir mektig irritert på kommentarene dine av og til... stikk hjem til ditt eget land og hold kjeft... du er vel bare misunnelig? du er jo forsåvidt pakkis og sikkert grisemisunnelig på oss nordmenn som har faktisk råd til bmw...

og kan love deg en ting... bilen min er mer en sprek nok...

Må ikke være så innmari nærtagen nå da.. ;)

Det irriterer meg at vi ikke kom oss til Gatebil!!!:mad:

Men sitter å laster ned film og bilder som en Helt så det er bare å legge ut :D

FSR: Må virkelig bøye meg i støvet!! Sitter bare å venter på et drifte kurs hvor du lærer bort noen triks jeg ;)

-Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

hmm... vi tok en forbikjøring akkurat der om jeg ikke husker feil... men ekke 100% sikker... blei endel forbikjøringer så husker ikke helt... men vi hadde ikke biler i ræva for å si det sånn noen gang...

Eller dere BLE forbikjørt av den turbomata lastebilen der!!

Nope, not correct :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 18tom

Her kommer finalen av breisladdkonkurransen pluss litt bonus-burning av vinneren og øversveen cossi'n. Slang i sammen en liten filmsnutt i hui og hast...enjoy ;)

Breisladd...

Hehe, kult.. Tindrum jo.. :D Det begynner å bli et par år siden sist.. :D

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Noe så til de grader også. Huffameg :D:D:D:D:D:D:D

Seriøst: Tusen takk for at dere legger ut filmer. Utrolig kult at dere satte pris på mine røykløse forsøk på å bli norgesmester i breisladd. Får vel montere stempelringer fra en gammel Cosworth, så kanskje røyken fra potta lurer dommerene :D

Men gøy å sladde foran så mange mennesker. Håper de fleste forsto at 360'ene var med vilje da. Tror det hersket litt tvil ;) Men med bedre clutch så kanskje jeg klarer å burne videre. Da blir det tøft å se på. Nå bare slurer det hele tiden :(

Jeg fikk noen stygge lyder i bakakselen min på slutten også. Må nok skru opp og se. Men akkurat nå driter jeg i det. Det var jo verdt det :D

Fredrik

Må bare si at det er UTROLIG gøy å se på deg da du kjører! Er mektig imponert!

Håper å få se mye mer av kjøringa di til neste sesong!! thumpsup

PS: trekker kølapp j oxo :D

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider