Gå til innhold

531 topp

Ranger emnet


"RULLE"

Anbefalte innlegg

selge gull og selge gull..

 

vil heller si at noen ikke innser at ting koster, skal man ha fra øverste hylle så KOSTER det, om en ikke greier innse det, kan man ta en kjangs å betale kansje halv pris til en i sverige, og de gidder ikke annet enn å kreve forskudd(forståelig nok) så får en bare håpe det er bra varer en får. men prøv da å klag over f.eks sprekker, eller om en rett å slett aldri ser noen topp.

 

jeg prata litt med han på åsane fr ei lita tid tilbake, om hvilke planer jeg hade osv, og deler jeg var på utkikk etter. fikk et 850R spjeld med TPS for 400,- , se hva de ligger på rundt forbi, så syns hvertfall ikke jeg det var noe upris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å kjøp den over disk hos en volvo penta forhandler.... 20k+mva for 5 år siden

 

skal man kjøpe ny topp, så koster det selvsagt. Men brukte deler som har rundet 200k er ikke verd så mye. Jeg kan ta et meget godt eksempel på at han selger gull. Dabutcher skulle ha et bensinpumperele til 960 for å ha i 242en. Dette skulle Åsan Bilopphugging ha nærmere 200 kr mere for enn hva Frydenbø Bilsenter skulle ha for et nytt ett.. Da er noe galt. Men prisene varierer veldig hos han, så man kan ha flaks der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man kjøpe ny topp, så koster det selvsagt. Men brukte deler som har rundet 200k er ikke verd så mye. Jeg kan ta et meget godt eksempel på at han selger gull. Dabutcher skulle ha et bensinpumperele til 960 for å ha i 242en. Dette skulle Åsan Bilopphugging ha nærmere 200 kr mere for enn hva Frydenbø Bilsenter skulle ha for et nytt ett.. Da er noe galt. Men prisene varierer veldig hos han, så man kan ha flaks der..

 

samme toppen kosta ca 10k +mva over disk hos volvo. identisk topp til volvo/volvo penta men dobbel pris på volvo penta sitt delenr :)

 

så 5k for en topp i bra stand er vel greit nok men ikke billig. men som det sies så koster det om man skal ha det "grommeste".

 

Jeg har bare positive erfaringer med åsane. handla en strøken plast til fangeren på en 94 460 og den kom på 800kr totalt med frakt i post. det synes jeg var meget rimelig!

 

En annen gang trengte jeg deler til den elektriske reguleringsmekanismen i lykta på en 98 v70 og da fant de en komplet lykt med dårlig reflektor og glass som jeg fikk for 350kr + frakt. Det vil jeg si er meget grei pris da jeg hos volvo måtte ha kjøpt komplett lykt til 2500+mva. Jeg har bare gode erfaringer med dem ihvertfall :)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår