AudioX Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 en kompis av meg har en BMW M3, usikker på årstall, men den fra 80 tallet, bilen har noen ville ulyder som overhodet ikke høres bra ut, mistanken svirrer rundt at det kan være rådebank, hva må gjøres å hvor mye vil det koste å reparere dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvis det er rådebank, må motoren ut og man må bytte lagrene i bunndelen. (Rådelager) Veivlager kan også være lurt å bytte. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Burde gjerne feilsøke litt med et stetoskop. Kan være så enkelt som en ventilløfter eller en pumpe el. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjøp heller en brukt veivaksling i såfall. Veiva må jo balanseres når du skifter rådelager. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 rådebank høres somregel da man ligger på turtall ca 3000 rpm og hverken akselererer eller deselererer. altså jevnt turtall. har hatt dette på en silvia bla. en gang å den berga jeg med kun å bytte lagrene. måtte heller ikke ut med motoren. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjøp heller en brukt veivaksling i såfall. Veiva må jo balanseres når du skifter rådelager.Eh? Det der gjelder kun pressede veiver,à là 2-taktere...ikke veiver i et stykke. Derimot må kanskje veiva slipes...avhengig av hvor slitt den er. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Det er ikke rasling fra registeret a ? Er en svakhet på s14 motorer. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ta av bunnpanna og kjenn på rådene, og se etter spon i bunnpanna. De skal rådene skal bevege seg litt sidelengs, men ikke opp og ned når du rikker på de med hånda. hvis det er vanskelig å ta av bunnpanna, kan du løsne motorfestene litt og løfte bittelitt på motoren uten å nødvendigvis løsne noe ledninger eller slanger, det ser du. Hvis du ikke ser noe spon eller flak i panna når du tar den av, og det heller ikke er slark, så kan det jo hende at det er skjørte bank, eller noe annet. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.