Gå til innhold

Hva er min Golf 3 verdt?

Ranger emnet

Mazda 626

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 94 modell Golf 3 som jeg er i ferd med å selge, men er usikker på hvor mye jeg bør avertere den for. Det er 1.8, 90 hk. Hvit. Nylig Eu-godkjent, og fikk kun mangel på eksosanlegg, men dette skal byttes før salg. All overflaterust er tatt, med unntak av to rustroser med en diameter på ca. 2mm hver. Nye bremseklosser foran, ny termostat, ny clutch osv. Regreim skiftet.

Bilen er kjørt 108 000 km. Er importert fra Frankrike, så frem til 1998 ungikk den saltede veier.

Hva bør jeg avertere den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 mod. med sånn girspak? hm. Vask den godt innevendig og utvendig, ta nye bilder og kryss fingrene, så er det ikke umulig du får den prisen.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro den detaljen kom fra Caravelle :hvaskjera

Den type girspak er vel veldig lik en som er på 96mod. og opp, men ikke på en 94 mod.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du så mye for den skal jaggu jeg slege min og.. tipper i underkant av 30 lapper jeg.

Heldigvis, for min del, virker det som flere synes jeg burde få 40 lapper for den ;). Det var godt å høre.

Bilen er i veldig bra teknisk stand. Ingen mangler på EU-kontroll, bortsett fra eksosanlegg som skal skiftes. Starter lett som bare det både sommer og vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider