Dr_BASS Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hei Har det siste året ikke hatt problemer med å endre profilen min o.l får alltid opp følgende: you have entered an invalid birthday. Har både prøvd å fjerne hele bursdagsgreia og lagt den til, men får samme feilmld help me Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Grunnen er sikkert at du har lagt inn fødselsdato, men ikke år i profilen din. Jeg får desverre ikke rettet dette, men du kan prøve å sende en PM til f.eks Dr_S. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hjelper ikke å legge inn år heller. Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei Slik ser profilen din ut, ser du feilen nå? =) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Nei, ingen ting hjelper. Prøvd å velge skjul alder osv, prøvde å legge inn hvilket år jeg er født. Prøvde å trykke clear knappen, prøvd alt. Jeg får ikke endret noe på profilen min, feks ikke hvor jeg bor eller noe, er veldig irriterende. Så hvis noen kunne ordnet dette hadde det vært fint Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Skriv her hva dine tall er da...så skal jeg rette opp Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Det hadde vært fint, men det beste hadde vært hvis det hadde gått ann å få det fikset slik at jeg kan skrive inn selv feks hvor jeg bor osv, men hvis du skriver inn fødselsdatoen min så kanskje det fikser seg selv. 18-11-85 i såfall Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Nå funker det. Tråden kan stenges Takk for hjelpen :) Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg gjorde ingenting :) Så vi konkluderer med brukerfeil :P Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg