Gå til innhold

Foreldre og registerrem bytte

Ranger emnet

Beinet1

Anbefalte innlegg

Regreimen på brutterns Passat 20v røyk pga at apekattene på Jessheim Auto "glemte å bytte den" på forrige service. Regningen kom på over 50 laken, 20 ventiler, 4 stempler, borring, kammer osv......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et større WTF at foreldrene legger seg oppi hva sønnen bruker sine penger til på sin bil... Men det er kanskje bare meg. Bedre blir det ikke av at inleggeren heter Sal29 :hvaskjera

Men hvis det er tilfellet at hunn er 29 så sier vel det mer om henne enn om foreldra hehe.. Hadde jeg vært henne så hadde jeg tatt lang fart og driti i hva foreldra mine mente å brukt penga mine på det jeg ville, noe jeg forøvrig gjør den dag i dag. hehe...

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"remind them that a passat isnt an american car" :D

"You don't know my parents. They open my mail, snoop in my room, look at my bank statements, etc when I'm at college." :hvaskjera

EDIT:

"Originally Posted by 1.8Tttturbo

how old r u sal29?"

It really doesn't matter because overbearing anti-semitic parents have a tendency to arrest your psychological and social development.

Dette får meg til å tro at det er et forum-troll...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regreimen på brutterns Passat 20v røyk pga at apekattene på Jessheim Auto "glemte å bytte den" på forrige service. Regningen kom på over 50 laken, 20 ventiler, 4 stempler, borring, kammer osv......
Borring pga kamreimbrudd????? Greit at det er et VAG produkt men....:spin

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borring pga kamreimbrudd????? Greit at det er et VAG produkt men....:spin

Ble riper i sylinderveggene fra ventilene når hode på de falt av. De 4-cyl 20v motorene har veldig små klaringer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider