Golf2 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Bullit Gofing: Ja, jeg hater mer eller mindre alle lastebilsjåfører. Under alle de plankene der, ligger nemlig jeg. Beina ble tilsammen knekkt 7 steder, og h.beinet nesten revet av+at ryggen gikk til skogen. Men mest av alt hater jeg uforsiktige lastebilsjåfører. Og ja, jeg er bitter, hvis du lurte på det :rolleyes: Huff å huff, dette hørtes jo ganske fryktelig ut. Er vel ikke så rart at du føler en viss bitterhet da nei. Hvordan skjedde dette da? Mistet bremsene? Varmgang? Ble du påkjørt eller fikk du "bare" lasten over deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Dr_S Kanskje litt feil formulert, det var sånn lastebil med lasteplan som kan heves... Veldig liten luke bak som beskytta, og pukken var lasta oppi slik at det stakk over... Derfor det blåste sand, smågrus og dritt av lasset. Du har beskrevet en dumper med automatlem. Så lenge lasten ikke overskrider kubikkinnholdet til dumperen så er dette forsvarlig sikret. Altstå skal ikke innholdet gå over karmene når lasten blir jevnet ut oppi dumperen. I utgangspunktet skal last som fyker være tildekt, men dette blir ikke praktisert på grus og denslags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 golfing: usikker på akkurat hva som skjedde, men bremsene sviktet, og isteden for å kjøre rett på oss, svingte den, men veltet over isteden. Det ene beinet ble kvistet under en autoværnblokk og trelasten knakk det andre beinet. Men dette er aaaaltfor off topic! Life`s a bitch, and then you marry one:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg