TS-Racing Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!! Gatebil ER det råeste treffet !!!!! ...bilen til ruud går grise bra !!! synd jeg måtte vente på han etter hver runde ! ,trekker den ikke på forhjulene ?? :) transam`n gikk også bra...men bare rett fram ! virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller ...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :) ...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!! luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden ...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :) I AM B 4 U !!! Siter TS-Racing t.90038980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Bilen din gikk helt verst den oxo!!!!Driit tøft å se på!Synd du kjørte så lite,hadde vært gøy å sett litt mer av denna Audi`en din!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Gått å høre at den går fortsatt... Men skulle likt å sett litt 'grisekjøring' fra deg :D Man får liksom ikke helt intrykket av at bilen din går såå jævli selv om den sikkert gjør det. Gleder meg til neste år jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by TS-Racing Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!! Gatebil ER det råeste treffet !!!!! ...bilen til ruud går grise bra !!! synd jeg måtte vente på han etter hver runde ! ,trekker den ikke på forhjulene ?? :) transam`n gikk også bra...men bare rett fram ! virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller ...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :) ...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!! luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden ...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :) I AM B 4 U !!! gøy at bilen din holdt ut showet....trodde løpet var kjørt når jeg så det begynte å ryke fra fronten din....bremsene eller nå hva det var. noe er det :) da går jeg ut i fra at du stiller til start på 201m vet du om vi får se noe svart svensk golf på streken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by TS-Racing ...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :) I AM B 4 U !!! Få han til å lakkere bort hærverket på fronten din også. Noen jævler som har klistret på noe biltema flagg på bilen din! :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 hm vilken audi snakker vi om?? Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by TS-Racing Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!! Gatebil ER det råeste treffet !!!!! ...bilen til ruud går grise bra !!! synd jeg måtte vente på han etter hver runde ! ,trekker den ikke på forhjulene ?? :) transam`n gikk også bra...men bare rett fram ! virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller ...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :) ...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!! luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden ...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :) I AM B 4 U !!! neste års motto for deg må jo å være å klare 3 runder uten flammer og røyk, for det har vel pink panter aldri klart før=)? jeg sier ikke at det er mangel på kunskaper hos deg eller noe slikt, men kanskje delene ikke er solide nok uansett hva du prøver. jeg er ærlig talt skuffet over bilen din, eneste gangen jeg har sett den gått som krutt var gatebil 2000.. den skal du ha.. da gikk den runde etter runde etter runde sykt bra! hva skjedde med det oppsettet? Men hadde det vært meg som har sprengt 10/15 motorer og noen dusin turboer(etter hva folk sier, men om antallet stemmer har jeg ingen garanti for) så ville jeg tatt det som et hint om at en 1,8 ikke har lyst til å være med å levere 700hk. Trans am'en går som faen, men som du sier, svinger er langt ifra dens sterke side. Men du og Dahlback har vel samme motto: Vi gassar til det rasar.... bokstavlig talt. Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Kritikk er lov... men hold det på den fornuftige siden dere :) Vi vil ikke bli uvenner her... Men, bare ville si en ting, bilen til TS er kanskje dratt for langt, den stakkers 1.8T motorn lever kaskje ikke et lett liv, men nå vet man sånn cirka hvor langt man kan gå med den motoren, takket være TS :) Konklusjonen er at Audi sin 1.8T ikke er så veldig bra, ikke japansk i alle fall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 hva med å leke seg litt med en v6 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by funkes Få han til å lakkere bort hærverket på fronten din også. Noen jævler som har klistret på noe biltema flagg på bilen din! :D :D :roll: lol lol Prosjektet er vel en test av hvor mye en 1.8T tåler, ellers skulle man vel tro en V6 biturbo hadde vært på plass allerede. Men en V6 er vel bare et tidsspørsmål tenker eg. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 :op Bilen til ts racing går greit den..synes det er en rå bil...Synes litt synd på den motoren i blant men men,,, Bilen til ruud racing er bare bakhjulstrekk.... Noen som vet om Tommy og Dahlback kommer til vålerbanen på vwaudi club treffet om to helger til?????? Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 å så ,var det feil med bakhjul drift?det blir feil å samenligne om biler går bra på en bane som rudskogen......man får vel heller testet kjøre egenskapene på bilen (understellet,bremsene)skal man få se om det er noe futt i bilene må man på en slette som er 3 ganger så lang som rudskogen for å få full utnyttelse!!!! f.eks:bilen min får ikke "max" ladetrykk når den spinner,så på rudskogen den 13-14 juli, spant jo jeg nesten halve sletta på 2.gir å så fikk jeg kjørt 3.gir..........det er jo først på slutten at min bil begynner å fungere (3-4-5 gir)..........da først får jeg MAX utnyttelse!!!!!!!! Det hadde vært fet å hat en bane i "nærheten" hvor man får testet det skikelig!!!!!Tror at den R1 hadde blitt "langt" bak hvis sletta hadde vært 1000-1500m lang + bremsestrekke. :-) ACR hadde vært en kul bane å testet..........synd den ligger på andre siden av Norge!!!!!!!!!!!1 Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Originally posted by be-4-you.com å så ,var det feil med bakhjul drift?det blir feil å samenligne om biler går bra på en bane som rudskogen......man får vel heller testet kjøre egenskapene på bilen (understellet,bremsene)skal man få se om det er noe futt i bilene må man på en slette som er 3 ganger så lang som rudskogen for å få full utnyttelse!!!! f.eks:bilen min får ikke "max" ladetrykk når den spinner,så på rudskogen den 13-14 juli, spant jo jeg nesten halve sletta på 2.gir å så fikk jeg kjørt 3.gir..........det er jo først på slutten at min bil begynner å fungere (3-4-5 gir)..........da først får jeg MAX utnyttelse!!!!!!!! Det hadde vært fet å hat en bane i "nærheten" hvor man får testet det skikelig!!!!!Tror at den R1 hadde blitt "langt" bak hvis sletta hadde vært 1000-1500m lang + bremsestrekke. :-) ACR hadde vært en kul bane å testet..........synd den ligger på andre siden av Norge!!!!!!!!!!!1 Road Trip på gang !?!? :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Kan jo spørre et lite spørsmål til Ruud.. Hva sånn ca. koster det å oppgradere enn "standard" Sierra Cosworth til ca 350 HK, evt noe mer....?? Tenker da bare på deler, ikke jobben... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2002 Takker :D Hvordan er det å få det sendt da... Tenker på frakt og evt. moms.. Fortsatt billigere å kjøpe i England da??? Hva inneholder stage II?? Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg