Gå til innhold

Ruud vs TS

Ranger emnet


TS-Racing

Anbefalte innlegg

Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!!

Gatebil ER det råeste treffet !!!!!

 

...bilen til ruud går grise bra !!!

synd jeg måtte vente på han etter hver runde !

,trekker den ikke på forhjulene ?? :)

 

transam`n gikk også bra...men bare rett fram !

virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller

 

...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :)

 

...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!!

luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden

...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :)

 

I AM B 4 U !!!

TS-Racing

t.90038980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TS-Racing

Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!!

Gatebil ER det råeste treffet !!!!!

 

...bilen til ruud går grise bra !!!

synd jeg måtte vente på han etter hver runde !

,trekker den ikke på forhjulene ?? :)

 

transam`n gikk også bra...men bare rett fram !

virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller

 

...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :)

 

...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!!

luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden

...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :)

 

I AM B 4 U !!!

 

gøy at bilen din holdt ut showet....trodde løpet var kjørt når jeg så det begynte å ryke fra fronten din....bremsene eller nå hva det var. noe er det :)

da går jeg ut i fra at du stiller til start på 201m

vet du om vi får se noe svart svensk golf på streken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TS-Racing

Takk for en KJEMPE helg på Rudskogen !!!

Gatebil ER det råeste treffet !!!!!

 

...bilen til ruud går grise bra !!!

synd jeg måtte vente på han etter hver runde !

,trekker den ikke på forhjulene ?? :)

 

transam`n gikk også bra...men bare rett fram !

virket ikke som han som kjørte satt ved pedalene hele tiden heller

 

...men sykkelen til Frode (grønn)..den går BRA !!!!!! :)

 

...og dere ! ,bilen min går fortsatt !!!!!!!!!!!!!!!!!

luflmasse måleren gikk i bøtta;men resten er helt i orden

...vel,jeg må vel til lakkererenen liten tur,det mangler litt lakk over ex.røret :)

 

I AM B 4 U !!!

 

neste års motto for deg må jo å være å klare 3 runder uten flammer og røyk, for det har vel pink panter aldri klart før=)?

 

jeg sier ikke at det er mangel på kunskaper hos deg eller noe slikt, men kanskje delene ikke er solide nok uansett hva du prøver.

 

jeg er ærlig talt skuffet over bilen din, eneste gangen jeg har sett den gått som krutt var gatebil 2000.. den skal du ha.. da gikk den runde etter runde etter runde sykt bra! hva skjedde med det oppsettet?

 

Men hadde det vært meg som har sprengt 10/15 motorer og noen dusin turboer(etter hva folk sier, men om antallet stemmer har jeg ingen garanti for) så ville jeg tatt det som et hint om at en 1,8 ikke har lyst til å være med å levere 700hk.

 

Trans am'en går som faen, men som du sier, svinger er langt ifra dens sterke side.

 

Men du og Dahlback har vel samme motto: Vi gassar til det rasar.... bokstavlig talt.

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk er lov... men hold det på den fornuftige siden dere :)

Vi vil ikke bli uvenner her...

 

 

Men, bare ville si en ting, bilen til TS er kanskje dratt for langt, den stakkers 1.8T motorn lever kaskje ikke et lett liv, men nå vet man sånn cirka hvor langt man kan gå med den motoren, takket være TS :)

Konklusjonen er at Audi sin 1.8T ikke er så veldig bra, ikke japansk i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Få han til å lakkere bort hærverket på fronten din også.

Noen jævler som har klistret på noe biltema flagg på bilen din!

:D :D

:roll: lol lol

 

Prosjektet er vel en test av hvor mye en 1.8T tåler, ellers skulle man vel tro en V6 biturbo hadde vært på plass allerede. Men en V6 er vel bare et tidsspørsmål tenker eg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:op Bilen til ts racing går greit den..synes det er en rå bil...Synes litt synd på den motoren i blant men men,,,

Bilen til ruud racing er bare bakhjulstrekk....

Noen som vet om Tommy og Dahlback kommer til vålerbanen på vwaudi club treffet om to helger til??????

02 mod a4

x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs!

x-00- Passat

x-84 mod 244 "lørja"

x-audi coupe

x-honda civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så ,var det feil med bakhjul drift?det blir feil å samenligne om biler går bra på en bane som rudskogen......man får vel heller testet kjøre egenskapene på bilen (understellet,bremsene)skal man få se om det er noe futt i bilene må man på en slette som er 3 ganger så lang som rudskogen for å få full utnyttelse!!!!

 

 

f.eks:bilen min får ikke "max" ladetrykk når den spinner,så på rudskogen den 13-14 juli, spant jo jeg nesten halve sletta på 2.gir

å så fikk jeg kjørt 3.gir..........det er jo først på slutten at min bil begynner å fungere (3-4-5 gir)..........da først får jeg MAX utnyttelse!!!!!!!! Det hadde vært fet å hat en bane i "nærheten"

hvor man får testet det skikelig!!!!!Tror at den R1 hadde blitt "langt" bak hvis sletta hadde vært 1000-1500m lang +

bremsestrekke. :-)

 

ACR hadde vært en kul bane å testet..........synd den ligger på andre siden av Norge!!!!!!!!!!!1

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

å så ,var det feil med bakhjul drift?det blir feil å samenligne om biler går bra på en bane som rudskogen......man får vel heller testet kjøre egenskapene på bilen (understellet,bremsene)skal man få se om det er noe futt i bilene må man på en slette som er 3 ganger så lang som rudskogen for å få full utnyttelse!!!!

 

 

f.eks:bilen min får ikke "max" ladetrykk når den spinner,så på rudskogen den 13-14 juli, spant jo jeg nesten halve sletta på 2.gir

å så fikk jeg kjørt 3.gir..........det er jo først på slutten at min bil begynner å fungere (3-4-5 gir)..........da først får jeg MAX utnyttelse!!!!!!!! Det hadde vært fet å hat en bane i "nærheten"

hvor man får testet det skikelig!!!!!Tror at den R1 hadde blitt "langt" bak hvis sletta hadde vært 1000-1500m lang +

bremsestrekke. :-)

 

ACR hadde vært en kul bane å testet..........synd den ligger på andre siden av Norge!!!!!!!!!!!1

 

 

Road Trip på gang !?!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår