Åge Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Passer sikkert i en rwd corolla også med litt mod.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by be-4-you.com Går ikke så bra som jeg skal ha det til..............hvor kom det fra? Og om jeg skulle gasse med deg ,hadde jeg ikke informert det over nett!!!!!!!!!!!!!!Det sitter visse andre her å leser som fort kan gjøre en stopper for sånn type kjøring (politi) Men det skjønte vel ikke du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å hvis noen som helst tror at bilen går max .....................................så har jeg 0.5bar igjenn å vri opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fzr-mannen................ser deg i speilet :-) Du skriver som en fjortis. Nå mangler du bare å bytte ut s'ene i ord med Z. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg