Vladdus Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg vet at topic "bodykit" har vært oppe flere ganger før.. men jeg fant ingen mulighet til å bla tilbake til de topicene som var her for .. 1 år siden tilbake i tid etc.. Sist uke presterte jeg å kjøre av veien på glatta, og frontfanger og bakfanger fikk kjenne det og sprakk jo så fint, dere vet hvordan plastikk er;) (utrolig hvor lite fangerene tåler på mondeo?) Et lite hull i bunnpanna fikk jeg og.. Mondeoen er en 93 modell, og Mr. Taxmann sa at det ble for dyrt å ta dette på forsikringa.. Så jeg skal vist heller få en vis sum på 15k tipper jeg.. Bunnpanna kan jeg få fiksa lett, har en kammerat som kan sveise den for meg. Men fangere er litt verre.. har ikke så lyst på original fanger igjen siden det er av plastikk. Jeg finner det mye mer praktisk med glassfiber, om det skulle skje noe er det jo lett å reparere. Jeg er student, har ikke noe særlig til jobb.. så penger er et lite problem, men fangere er et musst. Så er det noen her som kan tipse meg om noe billig bodykit? Fangere med litt styling på liksom. Åpen for ALLE forslag. Vet det er mange av dere som har bodykit på bilen deres, så fortell meg gjerne hvilken type kit det er, hvor du fikk tak i det, hva det kosta, og gjerne et bilde! HJERTELIG TAKK!:) :thanks Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 http://www.realcar.no Har åpnet opp butikk i Norge også nå. De har noen kit, men vet ikke hvordan kvlitet og pris er i forhold til andre merker og leverandører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 har også hørt noe snakk om at noen kjøpte noe kit av en forhandler et sted på østlandet, fått mye omtale både negativt å positivt.. Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Har ikke brukt noen andre enn RealCar selv, men vet jeg har sett flere norske nettsteder som selger styling til mondeo. Eneste jeg har kjøpt til min er morette-lykter, og de var ca 1000kr billigere fra http://www.realcar.se (det var før de åpner i norge), kontra norske sider. Var veldig bra service der, selv om leveringen tok ca 6 uker (regner med at de måtte bestille opp lyktene selv først) også skulle det igjennom tollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg