Gå til innhold

Hvilken forsterker til Pioneer TS-W3004SPL

Ranger emnet

ollis89

Anbefalte innlegg

Som topic sier sliter jeg litt med å finne forsterker til det elementet. har ikke sånn utrolig mye penger, så ser etter en forsterker til rundt 4k.

Tips til hvilken forsterker og hvor den kan kjøpes?

eventuelt om noen har en til salgs..?

fyren jeg kjøpte elementet av mente jeg måtte ha ca 1200watt rms minst for å spille ordentlig med det. stemmer det? :hvaskjera

takker for svar! :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200 rms er vel endel overkill til en W3004SPL.

Denne (HELIX Dark Blue 1000.1) ligger i ditt prisområde og er en OK amp til W3004SPL etter mine beregninger.

Ellers kan du søke på w3004SPL her i forumet, og du vil finne masse nyttige(og unyttige) poster :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to slike subber som du beskriver og til den har jeg prøvd Helix 2.1000, men den koster 6300,-.. Men den leverer effekt nok til å vekke hele nabolaget, for å si det sånn.. :D

Skal bestille en sånn etter helga..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200 rms er vel endel overkill til en W3004SPL.

Denne (HELIX Dark Blue 1000.1) ligger i ditt prisområde og er en OK amp til W3004SPL etter mine beregninger.

Ellers kan du søke på w3004SPL her i forumet, og du vil finne masse nyttige(og unyttige) poster :)

er det så farlig om det er litt overkill da? bruker gamle Dan andrè sin earthquake på 2 sånne jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic sier sliter jeg litt med å finne forsterker til det elementet. har ikke sånn utrolig mye penger, så ser etter en forsterker til rundt 4k.

Tips til hvilken forsterker og hvor den kan kjøpes?

eventuelt om noen har en til salgs..?

fyren jeg kjøpte elementet av mente jeg måtte ha ca 1200watt rms minst for å spille ordentlig med det. stemmer det? :hvaskjera

takker for svar! :thanks

Denne subben krever endel effekt for å spille optimalt ja, men jeg har da drevet en slik med 300 w rms jeg, men noen rå lyd blir det ikke..

Selv bruker jeg 2 stk Pioneer PRS-D5000SPL på 2 stk TS-W2504SPL og det kunne godt vært mer :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider