Gå til innhold

Info om denne Golf 2'ern?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det går jo an å ringe til Åsane Lakk.... De vet sikkert... Dessuten kan du jo ringe biltilsynet og få vite hvem som eier den, så er det meste gjort....

Tips: Ingen liker at det legges ut bilder av bilen med Reg Nr synlig... Tror egentlig du burde sladdet det først som sist....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert. bilen har ser ikke bra ut bakfra.. dobbel eksos på en golf blir bare.. tja.. dumt.. heh. ikke kan jeg fordra den leppa/diffufoseren under fangeren heller..

 

men det er nå min mening da

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Tips: Ingen liker at det legges ut bilder av bilen med Reg Nr synlig... Tror egentlig du burde sladdet det først som sist....

 

Hvis alle skulle begynne å sladde NR. skilt på bildene så ville det faen ikke vært noen bilder. + det er dems egne problemer hvis bilen blir tatt bilde av med skiltene på. Da kan dem skru av skiltene på treff og lignende. Folk VET at det vil bli tatt bilder på ett treff, Folk stiller jo ut bilen sin så folk kan se på bilen. Da syntes jeg at de som stiller ut bilene skal ta eget ansvar

 

Dessuten hvis politiet klarer å lage en sak ut av ett nr. skilt på internett. som står stille på ett biltreff som ikke gjør noe ulovlig. Greit hvis det er snakk om en film hvor han ligger i 200 og filmer speedometer og person som kjører og Nr. skilt .. men når bilen står stille. tviler jeg på at politiet lager en sak pga. han har observert en lik bil med samme nr. skilt for 6 mnd tilbake i tiden.

 

aaaaaaaiiiith :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

 

Hvis alle skulle begynne å sladde NR. skilt på bildene så ville det faen ikke vært noen bilder. + det er dems egne problemer hvis bilen blir tatt bilde av med skiltene på. Da kan dem skru av skiltene på treff og lignende. Folk VET at det vil bli tatt bilder på ett treff, Folk stiller jo ut bilen sin så folk kan se på bilen. Da syntes jeg at de som stiller ut bilene skal ta eget ansvar

 

Dessuten hvis politiet klarer å lage en sak ut av ett nr. skilt på internett. som står stille på ett biltreff som ikke gjør noe ulovlig. Greit hvis det er snakk om en film hvor han ligger i 200 og filmer speedometer og person som kjører og Nr. skilt .. men når bilen står stille. tviler jeg på at politiet lager en sak pga. han har observert en lik bil med samme nr. skilt for 6 mnd tilbake i tiden.

 

aaaaaaaiiiith :)

 

 

hm. har det ikke like mye med å si at folk kan liksom sitte her og se på den og noen syns den er fet. Så ringer de noen tjuvradder, så finner dem vel ut hvem som eier bilen osv ved hjelp av reg. nummeret?`finner ut opplysninger osv. og neste dag er den kanskje borte?

 

vet ikke jeg, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

 

 

hm. har det ikke like mye med å si at folk kan liksom sitte her og se på den og noen syns den er fet. Så ringer de noen tjuvradder, så finner dem vel ut hvem som eier bilen osv ved hjelp av reg. nummeret?`finner ut opplysninger osv. og neste dag er den kanskje borte?

 

vet ikke jeg, men.

 

Tok ikke med tyveri.. men de kan like gjerne se på bilen på treff.. Det du sier der går også under EGET ANSVAR.. Personen som selv eier bilen kan gjerne spørre vedkommende som har tatt bilde om han er villig til å sladde Reg. nr.

 

Skru av skiltene da, hvis du tror at tyvene skal se skiltnr ditt.. det går under kategorien EGET ANSVAR..

 

Bare sier at det er ikke Kamera'mannen sin skyld for at bilder med Reg. Nr blir lagt ut. Det er eier av bilen som ikke bryr seg om at noen ser nr. skiltet.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår