Gå til innhold

Info om denne Golf 2'ern?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by AXi0N

herregud..

Greit nok at du har den meningen.. men du kan ikke skylde på de som tar bilder og legger dem ut. så det er sagt. Tar jeg ett bilde.. så skal ikke vedkommende komme å si, "sladd skiltet". Enten så lar jeg bilde bli der.. ellers så fjerner jeg det-.. så simpelt er det.

Og tenk litt før du snakker ut a.. prøv å vær litt logisk..

Og bare for å si det.. det greiene her som du har sagt.. det synes jeg er værre enn noe av det ascona og rdl har skrevet.

Det er jo så mye våås som du finner på. greit for meg at du ikke skrur av skiltene dine... hvis den er på treff.. kommer jeg til å ta så mye bilder av den.. ikke pga. jeg er dritt sekk.. MEN for jeg digger GOLF... og den golfen din er FET!!... så hvis du kommer på treff og skal vise den frem.. Så skru av skiltene.. ellers er jeg der.. Og jeg legger ut bilder.. Enten om jeg gjør det på bilforum.. eller om jeg legger dem ett annet sted du ikke vet om..

Ellers takk... kan godt ha din mening... men da må du la meg ha min.. og det vil si.. Enten laster jeg opp bilde, med skilt.. ellers kan du BE meg om å sladde.. hvis jeg ikke gidder.. så ikke syt.. da fjerner man det bare.. simpelt.

Sånn som det hadde jeg svart hvis jeg hadde lagt ut et bilde på nett og noen hadde kommet og kjefta meg huden full for det..... Men hvis de hadde spurt pent, så hadde jeg respektert deres meninger, og sladdet.

Er det lov å håpe at du misforsto meg i starten........................?

Og AXION: Det er du som er nærmest kjernen i denne saken lenger opp her... Du spør hvordan i h.... staten skal vite....pga skiltnr......et eller annet.... Jo: Det skjønner du hvis du leser FØRSTE post...... Eller....? Saken her er at det blir lagt ut et reg nr, og det spørres etter motor+++++ Det er nok med EN dårlig kompis på forumet, så har ha eieren innkalling til effektmåling hos tilsynet i posten i mårra....... Jeg har fått, og jeg vet at det ikke er særlig hyggelig.... Tenkte bare å skåne andre for den samme opplevelsen....

Men her skal det tydeligvis ikke tenkes på andre nok til at man tar seg noen sekunder til å sladde skilter.... Men å kjefte og smelle på hverandre det har vi flere timer til.......?

Unnskyld at jeg ble for hissig... Legger meg flat for det, og ser i ettertid at det jeg skrev kan oppfattes værre enn det var ment.

Men jeg blir irritert over sånt tull....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig skjønner jeg at det er surt.

Men se det fra MIN side også da. Har man gjort noe man ikke vil skal bli oppdaget eller få bilen fra stjelt, så kan man dekke til ett par tall eller skru det av. Det er jo fortsatt EIER sitt ansvar over bilen å ingen andre sitt... Det må du si deg enig i?

selvfølgelig når noen ber om å fjerne bilde, eller spør om han kan sladde. pga det og det og det... osv.

Så kan man jo gjøre det.

Og hvis jeg noen gang legger ut bilde av bilen din med skilt:) så vær så snill si ifra da:) hehe...

Begge synsvinklene vi har sagt her i dag spiller like mye rolle. Begge er like viktige.. DITT synsvinkel er at folk skal tenke seg mer om før dem legger ut bilde.++osv

Men mitt er jo det at folk bør vite at det vil bli tatt bilder, og jeg vet ikke om noen andre som ikke liker å bli tatt bilde av bilen sin.. folk liker jo å ha en tøff bil. og vise seg litt fram. Og da bør man jo tenke seg om...

Men jeg har forstått deg.. å håper du også har fått noe ut av dette..

:) :) :)

-=_lykkelig golf eier_=-

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Enig... Jeg elsker deg litt.....:D

Du er nok bare ute etter å komme i buksa mi du.. ikke tro jeg er en sånn TEEn du kan plukke opp i golfen din :)

sorry jonte..

Back til Tema

Hvis dere ser i Nettingen på GOLFEN.. så ser det ut som det står EDITION... tipper dette er en GOLF 2 GTI EDITION ONE husker ikke helt hva den het... så en ganske så lik golf... med samme felger å sånt til salgs tidligere i år.. Det var en GTi 16v som han skulle ha 50 k for eller noe.. denne var da helt org. med g60 breddere og Vanlig 90 fangere med leppe.. + de felgene der...

bare tipper jeg.. men:) minner meg om den bilen hvertfall

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...