KennyMæn Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hallo! Tenkte jeg skulle høre med folk om hva de syns om å stelle i stand et treff i lillehammer området! finne en dag og få samla så mange biler som mulig på et sted! sosialt og morro å kikke på andres biler! håper på positive svar og evt andre som kunne tenke seg og være med å fikse noe! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Det måtte vel blitt strandtorget da eller?? Da ville jeg ventet til alle fikk på sommerskoa på bila sine. Det er liksom da det er mest gromt å se Kommer gjerne en tur til lillehammer på treff.... gikk på ntg 3 år på lillehammer. Liker meg veldig godt der og etter det jeg har skjønt så er det bra interesse for bil der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja kanskje best og vente til de får på sommerskoa! ja er bra interesse for bil her! hehe.. måtte nesten blitt på strandtorget ja ! tror det er den beste plassen å ha det på! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hadde vært artig med ett treff på Lillehammer. Må vell ha treffet når sommerhjula er på. Strandtorget er jo en fin plass til dette da det ligger ved siden av E6. (Lett å finne fram for de som ikke er kjent) Men må vel nesten ha tilatelse skal man ha det der sikkert? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 må bli på en søndag elns det da?:) lov å komme og se på også?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hadde funka på en Lørdag også da, men etter kl 20. Eller stenger det kl 18 Lørdager? Men en Søndag er heller ikke dumt ;) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Treff på Lillehammer er virkelig ingen dum idee, men enn kan jo ta turen til gjøvik den 31 ihvertfall :-) Det er jo ikke lenge til eller. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Stenger kl 18 på strandtorget på lørdager så er en mulighet å ta det etter det.. hvis ikke så må vi ta det på søndag! må vel antageligvis spørre om tilatelse til å ha det der ja! er selvfølgelig lov å komme å se på MGR! hehe... men noen forslag til hvordan vi kan få treffet til å bli ordentlig bra? hva som trengs? hadde vært fett om vi kunne fått til noen spesielle biler eller personer til å komme! det hadde jo vært konge! har dere noen forslag til hvordan vi kan få dette ordentlig bra? Btw: Skal på gjøvik den 31 zuhr!;) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Kom også til å tenke på birkebeinerstadion? der kan vi jo arrangere ganske stort treff! evt kanskje en helg! live musikk og litt diverse! har kontakter her og der så blir ikke så store kostnader! men hva syns dere om det? Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 høres jo bra ut det da:) på strandtoret er det lett og finne fram dag. og statoil og mc'ern ved sia av. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Er med jeg hvertfall, om jeg har bil, og om jeg har fri hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg