dbracing Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hej. jeg holder på å bygge banebil/gatebil av min civic, å jeg lurer på om d er noen som vet om noen som lager/selger fia eller tûv godkjente bur? nærmeste jeg har komt dette, er i sverige!!! :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Safety Devices har vel... Hør med Kollevold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbracing Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 kollevold var di første jeg ringte, å d var di som henviste meg til sverige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Og hvem mente Kollevold du skulle høre med da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Bare for å gjøre oppmerksom på dette så er det ikke lenger lovlig med fullbur i gatebiler. Du får fortsatt godkjent halvbur, men jeg tror dette må søkes om. Hør med Biltillsynet, så får du den info du trenger. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg