Gå til innhold

Kontakte Irmscher angående bremsepapirer..?

Ranger emnet

TG opel

Anbefalte innlegg

Nei jeg tenkte først 3000 men så tenkte je at å kjøpe en bil som man må gi 10 000 over listepris gidd je ikke. så da tenkte je: Omega b med R6 3.0 har je ikke sett i Norge. Og har heller ikke sett c30se med turbo i Norge. så det er vel planen...

Nesten alt er klart, mangler bare penger. er i siviltjeneste nå så tenkte at når je er ferig her så går det ikke lange tida før det starter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei jeg tenkte først 3000 men så tenkte je at å kjøpe en bil som man må gi 10 000 over listepris gidd je ikke. så da tenkte je: Omega b med R6 3.0 har je ikke sett i Norge. Og har heller ikke sett c30se med turbo i Norge. så det er vel planen...

Nesten alt er klart, mangler bare penger. er i siviltjeneste nå så tenkte at når je er ferig her så går det ikke lange tida før det starter...

Finnes nok noen c30se med turbo i Norge da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har sett c30se turbo i Norge, eventuelt kjenner nen, eventuelt har hørt et navn eller noe?

Ingen som har kontaktet Irmscher noen gang??

Stain: Veldig interessert i å høre hvor det er en c30se med turbo. Sånn at jeg kunne fått hørt med den personen om et par ting.

Eller bare påstår du at det er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har sett c30se turbo i Norge, eventuelt kjenner nen, eventuelt har hørt et navn eller noe?

Ingen som har kontaktet Irmscher noen gang??

Stain: Veldig interessert i å høre hvor det er en c30se med turbo. Sånn at jeg kunne fått hørt med den personen om et par ting.

Eller bare påstår du at det er det??

gammelmotorn.jpg

Her er gammel motoren min. 277hk på 0.25bar

Går på Stord nå..

Hva lurer du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke jeg som bygget den motoren der.(JMA) Men innsug og eksosmanifold ble laget ja! Motoren ble bygget etter at jeg solgte den. men har vært i samtale med jma en del etter byggingen.

Grunnet til at det ikke ble kjørt med mere effekt var at det ikke ble tid til og mappe den skikkelig. kunne nok gått opp til 350hk uten og bytte motorens indre, dog om man mapper skikkelig!

Bor i Namdalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompen er ganske høy ja, husker ikke hva den er.

skal vel greie 350hk på org innmat ja. Er det jeg skal prøve på til og begynne med.

10:1 på C30SE

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som jeg har trodd er et problem med det hjemmelagde innsuget er at på en orginal c30se så sitter jo luftmengdemåleren på den sida turboen sitter på den motoren på bildet...

Hvordan dette fungerer har jeg tenkt mye fram og tilbake på.

Mulig jeg er helt skrudd som ikke skjønner det.

Har lest litt om en kadett c med c30se turbo i Tyskland men skjønner ikke alt som står skrevet.

Regner kanskje med at du har sett den bilen men legger en link så kan alle sette seg til å sikle litt.

Det gjør iallefall jeg når jeg ser sånt..

http://www.opel-hecktriebler-forum.de/include.php?path=forum/showthread.php&threadid=6492

Lenke til kommentar
Del på andre sider