HolmRasarlag Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvem her skal kjøre løpet på momarken 5 - 6 Mai da? Blir godt å få ratta litt igjen gitt! Rino Holm NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona b Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 kommer vel mye gromt dit tenker jeg drar uheldigvis heller på kval nmk hønefoss. hadde vært mere morro å hoppe på momarken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finpå'n Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg tar meg en tur på momarken med saaben serru. har jo tross en tittel og beskytte der, hehe. blir morro og få kjørt litt igjen ja. Siter Nmk Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg tar meg en tur på momarken med saaben serru.har jo tross en tittel og beskytte der' date=' hehe. blir morro og få kjørt litt igjen ja.[/quote'] Ja det har du :P Lurer på om det blir Ascona hvis den er klar til det.. eller så blir det Saab! Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark Saab 900 Opel Ascona B Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 vil nokk tru jeg skal dit ja;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er mye mulig jeg tar en tur, men det kommer ann om Mazdan er klar da.... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 debutløpet for Bwolvo'n blir det gitt, så jeg kommer!! Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 kommer vel mye gromt dit tenker jeg drar uheldigvis heller på kval nmk hønefoss. hadde vært mere morro å hoppe på momarken er da ikke noe godt å hoppe jeg da, hvertfall ikke med myke dempere. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 synes* Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hoppet på momarken er ikke såååå stort, så det får gå :P Men banen er jo ikke helt som den var i fjor så blir artig å kjøre! Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 den er som den var i fjor den... elendig.... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 nei gjør vel ikke vondt å hoppe på momarken.. sett vondt hopp fra der jeg skal også( åsen i ascona fly edition ) men dere får spytte ut no bilder og resultater og diverse dere som skal dit.. ole skal vel kose seg sidelengs i kadett eller?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 nja,, spørs vel om bilen er klar til det... motoren ligger i deler, sliter med å få tak i 2,2veiv til ecotec mottor blir vel astra stv, er eneste bilen jeg har... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 går ecotec veiv i cih motor a?.. kan vel gå morsomt i familiebil også.. selv om den drar i feil ende:D..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 cih motoren er lakt på hylla, da det viste seg å ikke vere det den skulle vere:( var en orginal 2.4 med 1900trim topp.. gidder ikke lege mere penger i den, derfor trenger jeg 2.2ecotec veiv til min 2,0 16v motor;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg