asona_er_best Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 næmmen.. det blir saker med 2L 16v i den ass:D. gleder meg til å se:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 blir vel ikke 2.0l lengre, skal prøve å få opp ccm på den, derfor jeg trenger 2.2veiv spjeldhus oxo tenker jeg, hehe, for se vor mye gryn det blir først Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 det kommer til å blir skikkelig gromt ole:D.. gleder meg til å se den i aksjon:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 gleder meg selv jeg, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 løpet er flytta til 12 og 13 mai grunnet banen var opptatt 5-6 mai..da kommer jeg ikke grunnet jeg er på Shell Eco Marathon på Nogaro-banen i Frankrike.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 kommer vel mye gromt dit tenker jeg drar uheldigvis heller på kval nmk hønefoss. hadde vært mere morro å hoppe på momarken Nå som løpet er flytta til helga etter så kan du vel kjøre der? Søstra mi har konfirmasjon den helga men fikk diskutert meg til å få lov å kjøre fordet^^:D Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg