asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 kan vel si det sånn at vegar åsen(kna eiker) fikk lufta seg litt på eriksplassen. ikke alle som er 4 meter oppe i lufta med ascona A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe, men det er jo ikke sån en kommer først i mål da, hehe hørte om det der, men har aldri sett dette.. takk din klovn;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 han følte vel for å komme seg fort inn i depoet? kanskje han måtte pisse da vett?.. hvem vet.. hehe neida, var vel ikke ment sånn, men faen så bra film det ble:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 mangla bare sørstats flagget på taket 8) hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 det er litt harry vel? (smallt det fra wunder-daniel) haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 tror han sikta til genaral lee.... ^^, Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 tenkte på det.. mangla nummer på siden, fargen var jo korrekt(nesten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jepp! =) Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 fy faen!! Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 kjent hopp morten.. du hadde vel hørt om det??.. skulle vært med på kavalkaden men stian ''ormis'' ormestad som driver det tok det ikke med PGA nmk hønefoss betaler ikke for filming på den banen, så da av prinsipp ble det ikke tatt med..(har jeg hørt, regner med det er den ekte forklaringen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 kjent hopp morten.. du hadde vel hørt om det??.. skulle vært med på kavalkaden men stian ''ormis'' ormestad som driver det tok det ikke med PGA nmk hønefoss betaler ikke for filming på den banen, så da av prinsipp ble det ikke tatt med..(har jeg hørt, regner med det er den ekte forklaringen) nei, hadde faktisk ikke hørt om det.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 nei, hadde faktisk ikke hørt om det.. Jeg har heller aldri hørt om det.. men var greit heftig! Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hmm trudde folket hadde hørt om dette jeg.. er ganske kjent, bare ikke fullt så mange som har sett det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Litt sent...men han skal være gla han landa på en jordvoll å ikke helt ned igjen...tror han hadde merka det godt i ryggen.. MOrro med bilcross!:D Avataren min er ifra DOkka. Når je slædda rundt !;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ja han hadde merka det mere da ja, men sånn som hoppet var så fikk han ikke så vondt etter hva jeg har fått med meg, sikkerheten i bilcross er jo bra egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg