Gå til innhold

Sub.. Noen tips om bra plasser å feste Jordinga ?

Ranger emnet

tenic

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
Reservehjulsbrønnen, feste til selen til baksetet.. Vær kreativ. Prøv og feil! sånn alle lærer på.

Sånne topicer som dette irriterer meg mer og mer. Isteden for å gå ut å lete så spør alle her inne om sånne små fillespørsmål.

er jo nettop for å slippe og prøve og feile. hvorfor skal det være så vanskelig å dele erfaringer med andre? sånne som deg irriterer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo nettop for å slippe og prøve og feile. hvorfor skal det være så vanskelig å dele erfaringer med andre? sånne som deg irriterer meg

Hehe, ja kan godt være "sånne som meg" irriterer deg. For all del.

Når jeg kjøpte annlegget mitt stod det i instruksjonsboka forskjellige alternativer til jordingsplasser. Dessuten finnes det 1000 lignende poster her på forumet og på hundrevis av andre forumer. Et lite søk her eller på google, gir svar.

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tok bare å festa den i ein bolt inni som går til hengefeste.Det funker som faen :D

Ellerså va dei andre mulighetene litt innvikklla. Kom ikkje til belte greiene..

Ellerså e bagasje rummet ned lukka i filt teppe lixom. derfor eg spørte før eg reiv ned all teppe å ødela bilen, for det kunne vere mulig at det var en fin bolte tass der lixom :P

Mvh

Marius alias tenic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrudde min bare fast i en eksiterende hull med en vanli bolt u mutter hullet befant seg en plass rett under der høytalerne i hattehylla befinner seg husker ikke helt hvor det hvar men det hva der en plass du ser dt med en gang i såfall men dette er en lakkert flate men jeg gidde faen gadd ikk ta vekk lakken for ville ikkje gjors på å utsette den for rust, men tror dt gjorer fint for anlegge spiller som bare det, den har sikkert brent i gjennom lakken så alikevell

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider