Vidar_Suisse Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Henter min "nye" Coupe 2.7 om noen dager. Blir gøy!:driving Ble dessverre automatgir, men det går seg til. (Fikk en hyggelig deal på en 04-modell som har gått 200 km.) 1. Noen som vet hvor jeg kan få tak i brukermanual på engelsk eller norsk til en 04 modell (fortrinnsvis automat)?? 2. Leser litt sprikende meninger om break in. Hva mener dere? Hardt eller pent? 3. Noen som har erfaring med eller kunnskap om shift paddles på rattet? På forhånd takk for svar! /V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 GRATULERER. Kan ikkje hjelpe deg her. men kommer jeg over noe så skal jæ sei fra. Lykke til og velkommen X) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 1) Send en PM til Zefiro. Han er relativt oppegående på disse modellene. Han har handla en del deler fra Korea også. Har han svar, be han svare i denne tråden så får almuen glede av det også. :heyyou: 2) HARDT, dog uten å belaste. I sticky'en under \teknisk\ finner du link til Motoman's break in secrets. Les den og bli frelst. :spin 3) Foretrekker "four on the floor" takk. :driving Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olings Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Måtte du gi mye da? =) Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar_Suisse Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Måtte du gi mye da? =) Olings, Vel, uten å gå i altfor mye detaljer: Den kom på litt over 100... :) (Sveitsere er for øvrig ganske pengesterke, og Hyundai er ikke særlig høyt ansett her, bare så det er nevnt.) Men Sveits er meget hyggelig, sett fra en nordmanns øyne, med begrenset lommebok (og må jo også nevne at jeg bor her, og skal ikke ha norske skilter med det første.) http://www.ssb.no/magasinet/fire_hjul/art-2006-04-24-01.html Kan også nevne at sveitsisk forfengelighet generelt gjenspeiles i meget velholdte bruktbiler. Om hun fikk være med til Norge i dag må jeg gange med 3+. (Om noen kan fortelle meg hvordan 2.7 kan koste rundt 250...?? Er jo et par eksempeler til salgs i Norge ser jeg). Og der kommer vi vel fort inn på debatten om norske avgifter. Jeg støtter bl.a. han her: http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2153 I tillegg: Veiene her "i Europa" er noe helt annet. Delvis pga et enklere landskap, men også pga politisk landskap... Men dette tilhører vel et annet forum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vel skody .ikke gap for høyt nå .. har egentlig ikke no peil på nyere versjoner av coupe ... liker meg best med 2000 mod jeg facelift. sabla god bil ... men skal du ha "bætar" til bilen er jo ebay en god plass. Hvis du søker opp ei sjappe som kaller seg "fourgreenauto" så har dem masse OEM hyundai deler til under kostpris i forhold til norske priser. !! Jeg selv kjøper stort sett alt jeg trenger av OEM deler fra korea/usa etc. de fleste selgerne er greie å sender dette som gave ...vips ingen moms/toll . !! ta et eks .. Komplett hjullager sett bak på 2000 coupe med hele enheten (dvs hub,abs krans,lager,hjulbolter koster 1472kr i norge hos mekonomen. tørr ikke å tenke på hva Oustad skal ha (hyundai forhandler) ...prisen er pr.stk !!! Mens fra korea kosta dette meg 1398 inkl frak sendt som gave for 2.stk!!! og da som Genuine Hyundai del!! Men bremserskiver etc dem selger på ebay, eller CAI (cold air intake) er søppel ..holder du deg til kjente merker som Brembo,AEM Cai osv får du kvalitet som er helt tilpasset din bil. Til info om du ikke vet det heter Hyundai Coupe ...Tiburon i USA .. DU får skrike ut om det er noe ...:magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar_Suisse Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Takktakk! Det blir nok en ganske kjedelig utgave i manges øyne her inne. Styrer nok unna bodykits og 747 vinger, men kan nok hende jeg må gjøre litt ansiktsløfting på den anyway. F.eks. sorte lykter er høyt på listen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg