TomasK Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ca halvannen uke, litt avhengig av fraktmåte (UPS Ekspress). Venter på litt goodies til Jeep'en derfra. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Den Hel***es skranglekjærra har tydeligvis uendelig mange skjelett i skapet. Nå viser det seg atpå bremseskjolda bak har rusta bort festeanordningen til bremseskoa, sånn at jeg må montere nye hvis jeg skal få brekket til å virke:-( Og jeg som kjøpte bil med "nye bremser", og som hadde fa**skapet på merkeverksted der de var ute med bremseskoa, uten at mekanikern har sett at bremseskjolda er rusta opp. Passe utrolig, å ikke oppdage dette. Og det jævligste med hele greia er at bremeseskjolda på Neon koster ca 800% mer enn på andre biler (16-1700,- stk), og det blir en ekstrakostnad på 5kkr. Hadde jeg visst dette før jeg begynte å reparere, tror jeg nesten jeg hadde kjørt møkkahaugen på dynga istedet. Noen som har et sett bremseskjold liggende å slenge, som jeg kan få kjøpe for en billig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg