Gå til innhold

Min Golf 1,6 Highline 98mod

Ranger emnet

Stubbis

Anbefalte innlegg

Hei, akkurat fått meg ny Golf 1,6 Highline, den er helt standard. Så derfor lurte jeg på om dere Golf entustiaster der ute hadde noen forslag på om hva jeg kan gjøre med den uten å "style" den alt for mye. Budsjettet er vel også heller lågt.

Bilde(low quality)

golfen.jpg

*Edit 1*

- Noen som har forslag til noen fete felger?`Ikke alt for dyre.:heyyou:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes Sharif blir litt vel useriøs. Ikke skriver han prisene på internett med den tåpelige unnskyldningen at han ikke kan fordi det er så billig!!?? En hver person som har lyst å tjene penger legger selvfølgelig ut prisene viss de er så billige som han hevder. Synest hele greia virker litt suspekt.

Dekk og felger får du billig på dekkexpress.no og interdekk.no. Bare dekk er veldig billig på dekkonline.com (alle priser inkludert mva og frakt). Handla selv dekk på dekkonline og felger på interdekk. Gikk fort begge plasser og alt kostet det de sa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes Sharif blir litt vel useriøs. Ikke skriver han prisene på internett med den tåpelige unnskyldningen at han ikke kan fordi det er så billig!!?? En hver person som har lyst å tjene penger legger selvfølgelig ut prisene viss de er så billige som han hevder. Synest hele greia virker litt suspekt.

Dekk og felger får du billig på dekkexpress.no og interdekk.no. Bare dekk er veldig billig på dekkonline.com (alle priser inkludert mva og frakt). Handla selv dekk på dekkonline og felger på interdekk. Gikk fort begge plasser og alt kostet det de sa:)

Takk for bra svar :D Skal oppdatere ettervært som det skjer noe nytt på bilen =) Fortsett og kom med ideer om dere har noen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

jeg har forslag til justerbart senkesett til deg.

En kompis har et helt nytt FK silverline sport liggende. (nye utgaven av silverline x) rustfritt, justerbar høyde og justerbar hardhet i 6 trinn.

7500 kronus.

Jeg skulle egentlig ha dette, men så tok det for lang tid, slik at jeg kom over et brukt KW var. 3 sett og kjøpte det i stedet. Jeg måtte ha nytt sett kjapt serru.

Dette settet skal visst være helt topp. koster vel ca 10 laken i norge.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421